וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דילייני, דה קולו, תאודוסיץ', וסלי ובורוסיס בחמישיית העונה של היורוליג

רגע לפני הפיינל פור, ביורוליג הכריזו על חמישיית העונה. נוכחות בולטת לצסק"א מוסקבה, גם כוכב קובאן והסנטרים של פנרבחצ'ה ולבוראל קוצ'ה בפנים. דאטומה, מילר, יודו, רנדולף וגוסטבו איון בחמישייה השנייה

נאנדו דה קולו שחקן צסק"א מוסקבה. Alius Koroliovas, GettyImages
דומיננטי. דה קולו/GettyImages, Alius Koroliovas

הפיינל פור של היורוליג ייערך בשבוע הבא וכמיטב המסורת, ביורוליג פירסמו היום (שישי) את שתי החמישיות של העונה. השינוי לעומת שנים קודמות הוא שהפעם, מי שבחר את החמישייה היה הקהל ולא המאמנים כבעבר. האוהדים בחרו את השחקנים ללא כל התייחסות לעמדות ויצרו חמישיות מעניינות.

בחמישייה הראשונה נבחרו מלקולם דילייני מלוקומוטיב קובאן המפתיעה, נאנדו דה קולו ומילוש תאודוסיץ' מצסק"א מוסקבה וגם סנטר פנרבחצ'ה יאן וסלי וסנטר לבוראל קוצ'ה, יאניס בורוסיס.

דילייני הוביל את קובאן המפתיעה לפיינל פור בפעם הראשונה בשנה השנייה בלבד בה הוא מופיע במפעל. הגארד האנרגטי שבר את שיא הדקות (965), העבירות שסחט (187) והוא נמצא בדרך לשבירת שיא בזריקות (156) וקליעות (13) עונשין). דה קולו מוביל את המפעל בנקודות (18.9) וצפוי לשבור את שיא הנקודות לעונה של של אלפונסו פורד.

יאן וסלי שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
נפצע, אך יחזור. וסלי/GettyImages

תאודוסיץ' עובר גם הוא עונה מצוינת עם שיא קריירה בנקודות לערב (16.3) ועם שיא שלשות לעונה עם 72. וסלי אמנם נפצע בטופ 16, אך ההליקופטר הצ'כי ישוב לפיינל פור וינסה להיות דומיננטי כפי שהיה במשך כל העונה. הוא שלישי בריבאונדים (7) ושביעי בחסימות (1 למשחק) במקביל ל-12 נקודות בערב. יאניס בורוסיס ינסה לשמור אל התואר בו זכה בעונה שעברה וכשהוא בן 32 הוא הציג מספרים נהדרים הן בנקודות (14.6), הן בריבאונדים (8.9) והן באסיסטים (2.3)

לחמישייה השנייה אגב, נבחרו לואיג'י דאטומה מפנרבחצ'ה, קווינסי מילר מהכוכב האדום, אקפה יודו מפנרבחצ'ה, אנתוני רנדולף מלוקומוטיב קובאן וגוסטבו איון מריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully