וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: הרוכש המיועד יעביר 2.5 מ' ש"ח לתשלום משכורות

6.5.2016 / 12:36

שחקני היורדת הטרייה יקבלו בימים הקרובים את משכורות חודש מרץ ובשלב השני, גם את חודש אפריל. ארגון השחקנים יממן את האוטובוס לנסיעה למשחק מול מכבי פתח תקוה ביום ראשון

ONE

עוד בטרם קיבל את הקבוצה, הרוכש המיועד של מכבי נתניה אמור להעביר בקרוב בפעימה הראשונה סכום של 2.5 מיליון שקלים לטובת המועדון. הסכום ישמש לתשלומי משכורות לשחקנים ולעובדי המועדון ולכיסוי מיידי של חובות והתחייבויות לספקים שמחכים לכספם. רק אחרי שיעבור את הוועדה להעברת זכויות מטעם ההתאחדות, יוכל הרוכש המיועד להיות בעלי הקבוצה.

היום (שישי) הושלמו העברות כל פרטי חשבונות הבנק של שחקני הקבוצה ועובדי המועדון לנציגי הרוכש ועד יום ראשון אמורים כולם לקבל את משכורות חודש מרץ. בהמשך, אמורות להיות משולמות גם משכורות אפריל. נציגי הרוכש המיועד טענו כי כל מי שחשבונו בבנק לאומי יכול לראות כבר היום בצהריים שהמשכורת נכנסה. נציגי הרוכש קובי ג'אן ועורך הדין יאיר אוחנה מתכוונים להגיע לאימון הקבוצה ולהיפגש עם השחקנים אחרי שיושלמו העברות המשכורות בשבוע הבא.

שחקני מכבי נתניה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
יקבלו משכורות. שחקני נתניה/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך, הסכימו היום בארגון השחקנים לממן גם את האוטובוס שייקח את שחקני הקבוצה למשחק החוץ ביום ראשון מול מכבי פתח תקוה. ניר אלון מההסתדרות החדשה נתן את האור הירוק למימון האוטובוס כפי שנעשה גם במשחק החוץ בקרית שמונה. לאחר שיחה שניהל אלון עם עורך הדין אוחנה, ממנה הבין כי תהליך העברת הקבוצה לידי הרוכש החדש אכן יצא לדרך, הסכים למהלך. נציגי הרוכש טענו כי אם בהמשך יבקשו בארגון השחקנים בחזרה את הכסף עבור השכרת האוטובוס, הם יקבלו אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully