וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה רוצה את עומר אצילי. דיווח: סטיב בירנבאום על הכוונת

הירוקים מעוניינים בקשר בית"ר ירושלים, אפשרות: יעבור תמורת עטר וסכום כספי. הבלם היהודי של נבחרת ארה"ב ו-DC יונייטד מבוקש גם בבונדסליגה ונמצא ברשימות של מכבי תל אביב

one

על פי דיווח ב"וושינגטון פוסט", בלמה היהודי של נבחרת ארה"ב, סטיב בירנבאום, נמצא על הכוונת של מכבי חיפה. חשוב לציין שבירנבאום בן ה-25 נחשב לאחד מהבלמים הטובים ב-MLS וכבר נמצא תחת מעקב קבוע של קבוצות מבלגיה וגרמניה, כך שהגעה שלו דווקא לליגת העל הישראלית תהיה מאוד מפתיעה.

בירנבאום שנמצא גם ברשימות של מכבי תל אביב מזה זמן רב, משחק ב-DC יונייטד מהעיר וושינגטון. הוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות עם ליגת ה-MLS וקבוצתו לא מעוניינת לשחררו. מאמן נבחרת ארה"ב, יורגן קלינסמן, מאוד מעריך אותו ובחודשים האחרונים הוא הפך לשחקן הרכב קבוע אצל הפסים והכוכבים. בסוף ינואר אפילו כבש שער ובישל שער נוסף ב-2:3 על איסלנד במשחק ידידות.

בירנבאום שמתנשא לגובה של 1.88 מטרים, נבחר שני בדראפט של ה-MLS ב-2014. לפני ארבעה ימים דווח בארה"ב הליגה קיבלה הצעה עבורו מקבוצה אירופית, אך זו נדחתה.

סטיב בירנבאום, די.סי יונייטד. GettyImages
שחקן הרכב קבוע בנבחרת ארה"ב. בירנבאום/GettyImages

בנושא אחר: מכבי חיפה רוצה גם את ניקיטה רוקאביציה מבית"ר ירושלים ומוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו - 400 אלף יורו. במועדון מאמינים שיבצעו לפחות עסקה אחת עם בית"ר ירושלים בעונה הבאה, כשגם שמו של עומר אצילי חזק ברשימות של יעקב שחר. בחיפה ימתינו לחזרתו של בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב לישראל בעוד כשבוע, ויבדקו את האפשרות לרכוש את הקשר אשר יחל בקרוב בהליך בוררות עם המועדון. אחת האופציות שהעלו גורמים המקורבים לשני הצדדים היא של עסקת חליפין במסגרתה יעבור אצילי תמורת עטר בו מעוניינים בבית"ר וסכום כסף.

בבית"ר ירושלים, אם וכאשר טביב יחליט למכור את השחקן לקבוצה בישראל, העדיפות תהיה לחיפה בשל היחסים הטובים בין הבעלים ובשל הכעס על מכבי תל אביב, שלטענתו עומדת מאחורי השחקן בהליכה לבוררות. בבית"ר משוכנעים כי גם לאחר הבוררות אצילי יישאר שחקן בית"ר ירושלים ויצטרך להחליט אם להמשיך במועדון או לבחור בעסקה שתתאים לטביב.

ההערכה היא שיוסי בניון יישאר בקבוצה. נציגו אבי נמני הבהיר אתמול כי הקפטן יעסוק בעתידו רק בסיום העונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully