וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים: מזרחי חוזר להרכב, כץ השמיע בטהובן, גוטמן עושה מהפכה

חלוץ עירוני קרית שמונה יפתח מול הפועל חיפה, ברונו ייעדר. הבעלים של הפועל חיפה המריץ את השחקנים בדרך מקורית, קשר מכבי חיפה לא יחזור העונה. הוגו לופס בספק להפועל עכו, גל שיש שב

ברני ארדוב

בווידאו: תקציר המפגש הקודם בין מכבי חיפה לבני סכנין

משחקי המחזור

בני סכנין - מכבי חיפה (שבת, 17:45, אצטדיון דוחא, ישיר בספורט 1)

בני יהודה - הפועל תל אביב (שבת, 18:00, אצטדיון בלומפילד, ישיר ב-5+ לייב)

עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה (שבת, 20:00, אצטדיון קרית שמונה, ישיר בספורט 1)

הפועל כפר סבא - הפועל עכו (שבת, 20:00, אצטדיון לויטה, ישיר בספורט 1)

מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה (ראשון, 20:00, אצטדיון המושבה)

הפועל רעננה - מכבי תל אביב (שני, 20:55, אצטדיון נתניה, ישיר בספורט 1)

הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים (שני, 20:55, אצטדיון טרנר, ישיר בערוץ 1)

שחקני הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ניצחון יבטיח הישארות. הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

15:01 הפועל תל אביב: אחרי שהאדומים הבטיחו את ההישארות, המאמן אלי גוטמן יערוך מהפכה גדולה בהרכב. ה-11 שלו ביום שבת אמורים להיראות כך: הרוש, ורטה, אבו עביד, גוטליב, שיש, קאווה, זינו, רייכרט, בארי, בומבה, שוינפלד. נמניה ניקוליץ' פצוע וייתכן שכלל לא ייכלל בסגל (עמית גולדשטיין).

14:18, בני סכנין: יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס נכנס לחדר ההלבשה של השחקנים נכנס לחדר ההלבשה עם כובע מצחייה וכשהופיע בפני השחקנים הוריד את הכובע ואמר לשחקנים: "אני וכל ההנהלה מורידים בפניכם את הכובע על כל מה שאתם עושים העונה". האקט של אבו יונס היה המשך לכך שאתמול הוזמנו כל השחקנים לחנות אופטיקה בסכנין וקיבלו במתנה משקפיים של לאקוסט וטומי הילפיגר. בצד המקצועי, חאלד חלאיילה ייעדר בשל צהובים כשתאמבי סגס הצעיר ישוב להרכב על חשבונו. (שלמה וייס)

14:04, הפועל כפר סבא: היועץ המנטלי אילן בכר דיבר עם השחקנים על ווינריות ומקצוענות. אוהד כהן המורחק יחמיץ את המשחק ואת מקומו ימלא בן רהב. בהתקפה יעדר רן יצחק הפצוע ודודו ביטון יפתח בהרכב במקומו. טל איילה ימשיך לקבל אשראי בכנף על חשבון הוגו לופס שעשוי בכלל לא להתלבש בשל פציעה קלה (יניב טוכמן)

13:39 מכבי חיפה: דקל קינן ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים ומארק ואליינטה שחוזר מפציעה יפתח לצד עאיד חבשי. גם אוראל דגני, גליינור פלט, אלירן עטר, ועטאא ג'אבר פצועים כשהאחרון התבשר היום שהוא גמר את העונה. נטע לביא ורומאריו פירס צפויים לפתוח במרכז השדה. רוני לוי לא תרגל הרכב ונראה כי שניים מבין יוסי בניון, לודוביק אוברניאק וגילי ורמוט יפתחו. שובל גוזלן ישחק בחוד (איציק יצחקי).

שחקן בני סכנין, סגס תאמבי. יוסי ציפקיס
חוזר להרכב. תאמבי/יוסי ציפקיס

13:15: הפועל חיפה: דור מלול לא התאמן בשל כאבים במשפעה כשלירן סרדל יפתח בעמדת המגן הימני. לפני האימון ערך הבעלים יואב כץ אסיפה לשחקנים בה השמיע להם את "הסימפוניה החמישית" של בטהובן וערך הקבלה בין יצירת המופת להישגיה של אתלטיקו מדריד הספרדית

11:10 עירוני קרית שמונה: החלוץ הברזילאי ברונו, עדיין פצוע והוא צפוי להיעדר גם מהמשחק מחר מול הפועל חיפה. לפי התרגולים, שלומי דורה יחזיר את אופיר מזרחי להרכב, ככל הנראה על חשבונו של עוז ראלי (שלמה וייס).

10:47 הפועל חיפה: בקבוצה ניסו להחדיר מוטיבציה בשחקנים, בידיעה שניצחון (ובקונסטלציה מסוימת גם תיקו) יספיק בשביל הישארות בליגה. הבעלים יואב כץ אמר: "מדובר במשחק חוץ קשה מאוד מול יריבה איכותית שהמיקום שלה בטבלה מטעה, כך שאנחנו סוג של אנדרדוג. אנחנו מקווים להצליח להשלים את המשימה ולהישאר בליגה" (שלמה וייס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully