וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה לקראת המפגש עם בית"ר: "זה הלחץ הכי טוב שיכול להיות"

6.5.2016 / 9:50

קפטן הפועל באר שבע התייחס לתואר המתקרב לקראת המשחק ביום שני: "זה יהיה הישג השיא בקריירה", ולספסול שלו לאחרונה: "מתאר לעצמי שגם לבוזגלו זה לא נעים". בכר: "לסטר נותנת השראה"

הפועל באר שבע ערכה היום (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה שלה נגד בית"ר ירושלים ביום שני (20:55). הקבוצה מבירת הנגב תעשה צעד גדול לאליפות אם תנצח באצטדיון טרנר וכמובן שזו תהיה המטרה שלה. באר שבע ניצחה את בית"ר ירושלים בכל אחד משלושת משחקי הליגה ביניהן העונה ולא הפסידה לה בתשעה משחקי ליגה רצופים. היא מגיעה למשחק אחרי 0:0 בחוץ מול מכבי תל אביב, שהשאיר אותה עם יתרון שלוש נקודות על האלופה בפסגה.

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
פסע מאליפות. בכר/קובי אליהו

ברק בכר אמר בפתח דבריו: "רצינו לנצח את המשחק, המשחק מול מכבי תל אביב גרם לזה שנהיה תלויים בעצמנו שזה דבר מאוד חשוב. אנחנו מתכוננים למשחק מאוד קשה, לא משנה עכשיו תהפוכות או מומנטום".

על הלחץ בטרנר: "אנחנו מאוד שמחים לחזור לטרנר. במשחקים האחרונים חזרנו לעצמנו מבחינת יכולת, ואני מצפה שנוכל לנצח גם בבית. בפעמים האחרונים לא ניצחנו ולא הפסדנו".

על ההשוואה לקלאודיו ראניירי ורצף המשחקים ללא הפסד: "זה מאוד מרשים, אבל כולנו יודעים שאם לא נעשה את זה עד הסוף זה לא שווה כלום. האזכור הזה הוא בזכות הקבוצה. הכל יפה, הכל נחמד, אבל יש מטרה אחת וכולם יודעים מהי. לסטר נותנת השראה לכל העולם. זה סיפור יוצא דופן".

על דברי ערן זהבי, לפיו באר שבע באה להתגונן במשחק העונה: "אני מתייחס לקבוצה שלי, אני אנתח את המשחק עם השחקנים, וכל הדברים האחרים לא מעניינים".

על המפגש מול בית"ר: "לפני המשחק השלישי מולם אמרו שבלתי אפשרי לנצח קבוצה שלוש פעמים, וניצחנו. לכל משחק יש חיים משלו".

על המצב בבית"ר ירושלים: "בית"ר תבוא מוכנה, הם ירצו להוכיח שהם מסיימים את העונה כמו שצריך אחרי עונה טובה מאוד שהם עשו. מדובר ביריבה מאוד מסוכנת, אנחנו לא מצפים למשחק קל".

"אנחנו מסתכלים קדימה, לעבר המשחק הבא. אנחנו לא מתעסקים בעונה הבאה, זה לא הזמן, יש לנו מטרה גדולה מאוד. אנחנו יודעים שאנחנו מאוד קרובים, אבל כמה שאנחנו קרובים אנחנו רחוקים, כל משחק יכול לשנות את מאזן הכוחות".

על הלחץ: "לחץ זה דבר חיובי. המשחק הבא הוא לא פחות מאני-טיים מהמשחק מול מכבי תל אביב, ואנחנו אמורים לדעת להתמודד עם זה".

על אליניב ברדה: "כולם יודעים מי זה אליניב גם מעבר לעניין המקצועי. במשחקים האחרונים הוא לא פתח, וברור שהוא לא אהב את זה. זה לא היה לו קל, אבל ההתנהלות שלו מעצימה אותו כבן אדם. זה לא מובן מאליו".

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע, ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"אני לא הסיפור פה". ברדה/קובי אליהו

אליניב ברדה, שלא פתח בשני המשחקים האחרונים, התייחס למעמדו החדש בקבוצה: "העונה הזאת ארוכה. הייתי בתקופה שכל כדור נכנס, עכשיו מבחינה אישית אני נמצא בתקופה פחות טובה, אבל הכי חשוב שהקבוצה ממשיכה לדהור לעבר המטרה שלה ולא נפגעת. יש פה משהו שלא השיגו 40 שנה, אני לא הסיפור פה".

על הספסול שלו ושל בוזגלו: "אני לא מרגיש שאני שחקן ספסל. אני עדיין מרגיש חלק חשוב מאוד מהמערכת ומהמועדון. אני מקבל השראה מהמטרה, שהיא גדולה יותר ממני. אני מתאר לעצמי שגם למאור לא נעים, הוא לא רוצה לנוח".

על המשחק הבא: "אנחנו בנקודת זינוק טובה, אבל ראינו שדברים כבר התהפכו בפלייאוף. אסור לנו לחשוב שבית"ר תעשה לנו חיים קלים. היא השיגה את כל המטרות שלה העונה, אבל זה דווקא הופך את המשחק הזה ליותר מסוכן, כי הם לא רוצים להפסיד יותר".

על הלחץ באצטדיון טרנר: "אנחנו שמחים לחזור לאצטדיון הביתי. תהיה תפאורה מדהימה, זה הלחץ הכי טוב שיכול להיות. אנחנו מרגישים תמיכה עצומה, האנשים צמאים לתואר. ניתן את הכל בשביל לשמח אותם".

על האפשרות שיפרוש בקיץ: "אני מרגיש כמו ילד מבחינה פיזית, וכל עוד אני מרגיש טוב אמשיך לשחק. אם נגשים את המטרה ונזכה באליפות, נחשוב מה הלאה. היו לי הישגים שאני גאה בהם, אבל אין ספק שזה יהיה רגע השיא בקריירה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully