וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד הארכה: טורונטו השוותה ל-1:1 את הסדרה מול מיאמי

הראפטורס וההיט סיפקו עוד מותחן, שהפעם הסתיים לטובת הקנדים עם ניצחון 92:96 שהעביר את הסדרה לפלורידה בשוויון. לאורי ודרוזן שוב התקשו, ולנצ'יונאס וקארול חיפו עליהם, 20 לדראגיץ'

דמארי קארול, דמאר דרוזן, טורונטו ראפטורס. GettyImages
שוב התקשו, שוב גירדו ניצחון. קארול ודרוזן/GettyImages

סדרת חצי גמר המזרח בין טורונטו למיאמי ממשיכה להיות מאוזנת ומותחת. הלילה (בין חמישי לשישי) הראפטורס השוו ל-1:1 עם ניצחון 92:96, בעוד משחק שהלך להארכה, אך הפעם הסתיים עם ניצחון ביתי.

גוראן דראגיץ', מיאמי היט. GettyImages
רק כמעט. דראגיץ'/GettyImages

טורונטו - מיאמי 92:96 (הראפטורס השוו ל-1:1 בסדרה)

אם אתם מחפשים דרמות, זו הסדרה בשבילכם. הראפטורס וההיט סיפקו עוד משחק צמוד ועוד הארכה, במה שהפך לפעם השלישית בלבד בתולדות ה-NBA שסדרת פלייאוף במתכונת של שבעה משחקים מתחילה בשני משחקים שלא מוכרעים בזמן החוקי. הפעם, לשם שינוי, הקנדים הצליחו לגרד ניצחון בשיניים שמנע מהם להיכנס לפיגור גדול מדי בסדרה רגע לפני שהיא עוברת לפלורידה. המשחק התפתח באופן כמעט זהה לקודם: דמאר דרוזן התקשה, קייל לאורי המשיך את התקופה החלשה שלו (הפך לשחקן הראשון בעידן שעון ה-24 עם תשעה משחקי פלייאוף רצופים עם 40 אחוז ומטה מהשדה, ורק יונאס ולנצ'יונאס ודמארי קארול השאירו את הראפטורס בעניינים.

ההיט עלו לפלוס שבע עמוק בתוך הרבע הרביעי, אך ולנצ'יונאס, שוב הוא, קלע שני סלים שצימקו לשתיים בלבד, וטרנס רוס השווה. בשלב זה קייל לאורי התעורר וקלע שני סלים גדולים שהעלו את טורונטו ליתרון, אבל גוראן דראגיץ' צלף שלשה גדולה שקבעה שוויון 10 שניות לסיום, ולאורי הספיק להחטיא מחוץ לקשת בדרך לתוספת זמן. למזלה של טורונטו, ההיט התקררו והחטיאו את חמש הזריקות הראשונות בהארכה, כשולנצ'יונאס, קארול ודרוזן קולעים בצד השני ומייצרים מיני-בריחה שמספיקה לניצחון.

קארול להט עם 21 נקודות וקיבל מחמאות ממאמנו דווין קייסי בסיום, שהגדיר אותו כ"מושיע". פרט לפורוורד, גם יונאס ולנצ'יונאס בלט עם 15 ו-12 ריבאונדים, בעוד דמאר דרוזן (20) וקייל לאורי (18) הגיעו למספרים לא רעים, אבל שוב דייקו באחוזים נמוכים מהשדה. בצד השני גם מיאמי חוותה ערב התקפי לא פשוט, כשגוראן דראגיץ' מוליך את רשימת הקלעים עם 20, ודוויין וייד וג'ו ג'ונסון מוסיפים 17 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יונאס ולנצ'יונאס, טורונטו ראפטורס. GettyImages
שלט מתחת לסלים. ולנצ'יונאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully