וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו לוחץ להשאיר את זידאן כמאמן גם בעונה הבאה"

הפורטוגלי מרוצה מאוד מהמאמן, שהחל את תפקידו החדש רק בינואר והגיע עם הקבוצה עד לגמר ליגת האלופות. לזידאן יש חוזה במועדון לשנתיים נוספות. וגם: צפו ברונאלדו מדבר עברית בפרסומת חדשה

בווידאו: 0:1 לריאל מדריד על סוסיאדד

האופוריה בריאל מדריד בעקבות ההעפלה לגמר ליגת האלופות בעיצומה והשבחים נשפכים מכל עבר. זינאדין זידאן, שנכנס לתפקידו כמאמן רק לפני שלושה חודשים, קיבל שבחים על ניהול המשחק שלו וכמובן, מקבל הרבה קרדיט על חזרתה של ריאל למירוץ האליפות.

כוכב הקבוצה, כריסטיאנו רונאלדו, כבר עובד קשה מאוד כדי להשאיר את המאמן בקבוצה, על אף השמועות שהוא עצמו כבר לא יהיה במועדון בעונה הבאה.

על פי דברים שאמר אחרי המשחק מול מנצ'סטר סיטי בחצי הגמר, רונאלדו מרגיש שזידאן מאמן מספיק איכותי וחזק כדי לבנות את הקבוצה ולהוביל אותה בעונה הבאה. רונאלדו אמר: "הוא עושה עבודה נהדרת, אנחנו עוזרים אחד לשני, אני מעריץ אותו כמנג'ר וכמאמן". בנוסף, נראה שהכוכב כבר פנה להנהלה בבקשה לתת לזידאן להמשיך בתפקידו.

- זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. AP
קרדיט מהכוכב. זידאן/AP

זידאן, שנכנס לתפקידו רק במאי אחרי קדנציה בריאל מדריד ב', מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בקבוצה ובכל מקרה אמור להמשיך במועדון, אם יוחלט להביא מאמן אחר במקומו.

בנושא אחר, רונאלדו המשיך בקמפיין שלו לרשת הכבלים הוט הישראלית ושיחרר פרסומת חדשה בה הוא מדבר מעט עברית. צפו בפרסומת החדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully