וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: פרנק ווגל לא ימשיך באינדיאנה. מועמד לניו יורק וליוסטון

המאמן שרשם חמש עונות מוצלחות למדי בפייסרס סיים את חוזהו. בירד: "מהדברים הכי קשים שנאלצתי לעשות". ביל סימונס בטוח שלניקס עדיף את ווגל על בלאט, ד'אנטוני התראיין על ידי יוסטון

מערכת וואלה!

בווידאו: משחק מקדים, מהדורת 5/5

עונת ה-NBA עדיין לא הגיעה לסיומה, אך שוק המאמנים חם מתמיד. הערב (חמישי) הודיעו רשמית באינדיאנה שפרנק ווגל שסיים את חוזהו לא ימשיך במועדון, והפייסרס יחפשו אחר מחליף למאמן המוערך שהפסיד בשבעה משחקים לטורונטו בפלייאוף הנוכחי, ובסך הכל חווה חמש עונות מוצלחות למדי, במהלכן השיג מאזן של 181:250.

"החלטתי שהגיע הזמן לקול חדש", אמר הנשיא לארי בירד. "לפעמים, התפקיד שלי חרא. פרנק לא פוטר, החוזה שלו נגמר והחלטתי שלא להאריך אותו. זה אחד הדברים הכי קשים שנאלצתי לעשות. ווגל יהיה בסדר, הוא כבר מחכה לתפקיד הבא שלו. הוא הדבר האמיתי. הוא לא איבד את חדר ההלבשה. יש לי רשימת מועמדים שאני מרכיב. התחלתי לחשוב על זה מאז האולסטאר". שניים מהמועמדים המובילים להחליף את ווגל, כך על פי ESPN, הם נייט מקמילן, ששימש כעוזרו, ובריאן שואו.

ווגל כבר הוזכר כמועמד להילחם עם דיוויד בלאט וקורט ראמביס על משרת המאמן הראשי של הניקס. עיתונאי הכדורסל הפופולרי בעולם ביל סימונס יודע מי צריך להיבחר:

* ומה קורה בשאר הליגה? ביוסטון הוחלט סופית שהמאמן הזמני ג'יי בי ביקרסטאף לא ימשיך. מי שהתראיין בסוף השבוע לתפקיד הוא מייק ד'אנטוני, ששימש כעוזר מאמן בפילדלפיה בחלק מהעונה שעברה. גם כאן פרנק ווגל הזוכר כמועמד, בדומה לג'ף ואן גנדי, כשגם שמותיהם של קני סמית', סם קאסל וכריס פינץ' עלו.

* קווין מקהייל, שפוטר מיוסטון בעונה שעברה, הודיע לסקרמנטו שהוא לא מעוניין לאמן את הקינגס בעונה הבאה. מי שכן יתראיין לתפקיד בימים הקרובים הוא נייט מקמילן, שהיה חלק מהצוות של ווגל באינדיאנה.

מייק ד'אנטוני מאמן לוס אנג'לס לייקרס. Alex Gallardo, AP
חשבתם שהארדן לא שומר תחת מקהייל? חכו חכו. ד'אנטוני/AP, Alex Gallardo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully