וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה דרוכה: "לרדת ליגה עם סגל כזה זה כתם למועדון"

5.5.2016 / 14:05

בקבוצה מתכוננים למשחק התחתית הקריטי מול הפועל חיפה בשבת. שחקן: "צריך להוריד משקולות מהרגליים שהיו במשחקים האחרונים". ברונו הפצוע ייעדר, אופיר מזרחי צפוי לחזור להרכב

one

שחקני ואנשי עירוני קרית שמונה יצאו לאחר אימון הבוקר (חמישי) לארוחת גיבוש לקראת המשחק המכריע מול הפועל חיפה ביום שבת. במועדון רוצים לגבש את השחקנים וכן להוריד מהם מעט לחץ לקראת המשחק מול הפועל חיפה. "צריך להוריד מאיתנו קצת משקולות מהרגליים שהיו במשחקים האחרונים", אמר שחקן בקבוצה, "כבר לא צריך לדבר איתנו כי כולנו מבינים את המצב ואת חשיבות המשחק".

שלומי דורה מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
בלחץ שיא. שלומי דורה/ברני ארדוב

השחקן הוסיף: "נשארו עוד שני משחקים ואם לא נתעלה אז כל אחד פה יישא כתם שהוא הרבה יותר מסתם ירידת ליגה. לרדת עם מועדון כמו קרית שמונה ועם סגל השחקנים שהיו לנו זה דבר חריג ואף אחד לא רוצה לשאת כתם כזה".

בצד המקצועי, בקבוצה יחסרו את ברונו הפצוע שסובל ממתיחה בשריר האחורי. לפי האימונים האחרים, עושה רושם שלואיס גוטיירס ימשיך בעמדת המגן השמאלי על חשבונו של דניאל בורחל, כשאופיר מזרחי צפוי גם כן לחזור להרכב, ככל הנראה על חשבונו של עוז ראלי. בקבוצה חילקו הזמנות לילדים מבתי הספר בעיר ומקווים שתושבי העיר יתגייסו ויגיעו למשחק כדי לדחוף את השחקנים במשחק הבית האחרון העונה כשמנגד צפויים כאלף אוהדים של הפועל חיפה להגיע גם כן למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully