וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל אוניל לקראת היורו: "לסטר מהווה השראה אדירה לצפון אירלנד"

מנג'ר צפון אירלנד החמיא לשועלים ולראניירי, וניסה לספק מוטיבציה לשחקניו. "מה שלסטר עשתה העונה הוא מדהים. זה מראה לך מה ניתן להשיג כאשר כולם מחוייבים לקבוצה"

נבחרת צפון אירלנד. GettyImages
לאן הם יכולים להגיע? שחקני צפון אירלנד/GettyImages

העונה הבלתי נשכחת של לסטר סיפקה כותרות ברחבי העולם. מלבד הסיפור הספורטיבי המדהים והשינוי שנגרם במועדון, ההצלחה של לסטר מהווה השראה אדירה לאנדרדוגים רבים בעולם הספורט ובכלל. מי שתמך לאחרונה בראניירי וחניכיו, ואף ערך סוג של השוואה בין הקבוצות, הוא מייקל אוניל, מנג'ר צפון אירלנד הקטנה.

אוניל ושחקניו עברו קמפיין מדהים מבחינתם, כאשר סיימו את שלב מוקדמות היורו במקום הראשון, בבית לא קל שכלל את רומניה, הונגריה ויוון. הצפון אירים קיבלו בטחון לקראת הקיץ הקרוב, אך הסיכויים לרעתם גם בסוכנויות ההימורים, כאשר יחס הזכייה שלהם עומד על 1 ל-500, יחס דומה באופן יחסי לזה שלסטר קיבלה בתחילת העונה (1 ל-5,000). כעת נראה כי ההצלחה המדהימה של לסטר אכן מהווה השראה לכל אותן קבוצות קטנות בעולם הכדורגל, ואוניל עצמו התייחס לנושא.

"אנחנו יכולים להסתכל על לסטר ולשאוב השראה מכך. מה שהם עשו העונה זה מדהים. אין להם כוכבים גדולים וזה מראה לך מה אפשר להשיג כאשר כולם מחוייבים לרוח הקבוצה. אנחנו עובדים בצורה דומה", אמר המאמן והוסיף: "הם צברו מומנטום במהלך העונה למרות שהתקשו בתחתית בעונה שעברה, זה מראה לך מה ביטחון יכול לעשות".

אוניל החמיא גם לקלאודיו ראניירי כשאמר: "הוא עשה עבודה נהדרת. לפעמים אתה יכול להיות בר מזל ולזכות בגביע, אך לעשות את זה במשך עונה שלמה זה משהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully