וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה עושים את זה: כל ההרכב של לסטר עלה פחות מחצי מראחים סטרלינג

בבריטניה בדקו ומצאו כי 11 שחקני ההרכב הראשון של השועלים עלו למועדון כ-20.5 מיליון ליש"ט, בעוד עבור החלוץ האנגלי שילמה סיטי לליברפול 49 מיליון. סכנויות ההימורים: זכיית לסטר עלתה לנו 11.4 מיליון דולר

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידיאו: סיפורו של קספר שמייכל

האליפות הבלתי נתפסת של לסטר לא יורדת מהכותרות. בכל עולם הכדורגל מנסים להבין עדיין איך השועלים של קלאודיו ראניירי עשו את הבלתי ייאמן, למרות שפתחו את העונה כמועמדים לירידת ליגה ועם יחס של 1 ל-5000 לזכייה בפרמיירליג.

ב"סאן", הצהובון הבריטי, ניסו להסביר את גודל ההישג בצורה מעט שונה ובחנו את הסכומים שלסטר שילמה על שחקני ההרכב הפותח שלה, שהובילו את הקבוצה לאורך רוב העונה.

השוער קספר שמייכל נרכש מלידס תמורת מיליון ליש"ט, בעוד המגן הימני דני סימפסון הגיע מק.פ.ר תמורת סכום זהה. עבור רוברט הות' שילמה לסטר לסטוק שלושה מיליון ליש"ט ואת הקפטן ווס מורגן היא הביאה מנוטינגהאם פורסט עבור 800 אלף ליש"ט. המגן השמאלי כריסטיאן פוקס הגיע בהעברה חופשית משאלקה.

בקישור, מארק אולברייטון בא ללא תשלום מאסטון וילה, בעוד נ'גולו קאנטה נרכש מקון הצרפתית בקיץ האחרון תמורת סכום נאה של 5.6 מיליון ליש"ט. את דני דרינקווטר קנתה לסטר ממנצ'סטר יונייטד תמורת 675 אלף ליש"ט ואילו ריאד מחרז, שחקן העונה, עלה 400 אלף ליש"ט בלבד ששולמו ללה האבר. על ג'יימי ורדי שילמה לסטר לפליטווד טאון מיליון ליש"ט והשחקן הכי יקר בהרכב היה שינג'י אוקזאקי היפני, שנרכש ממיינץ בסכום של שבעה מיליון ליש"ט.

בסך הכול, כל 11 שחקני ההרכב הקבוע של לסטר עלו למועדון סכום של כ-20.5 מיליון ליש"ט. ב"סאן" הציגו זאת בהשוואה לסכום ששילמה בקיץ האחרון מנצ'סטר סיטי לליברפול עבור ראחים סטרלינג הצעיר: 49 מיליון ליש"ט, כמעט פי 2.5. מדהים.

אגב, טום הנקס, שלפני כמה שבועות טען כי הוא היה אחד מאלה שהימרו על לסטר כאלופה בתחילת העונה, בסכום של 100 ליש"ט, הודה כי הוא צחק ולא באמת הציב הימור כזה. ההימור המוצלח הגבוה ביותר על לסטר שהתפרסם עד כה היה של מהמר אנגלי ששם על השועלים 72 דולר. בית ההימורים בו הציב את ההימור שלו, הגיע לסיכום עם המהמר לפני כחודש ושילם לו 106 אלף דולר, במקום 360 אלף. שלוש סכנויות ההימורים הגדולות בבריטניה סיפרו כי הזכייה של לסטר בתואר עלתה להם בסך הכול 11.4 מיליון דולר.

ווס מורגן שחקן לסטר סיטי חוגג. רויטרס
אחת הרכישות הגדולות. מורגן/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • לסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully