וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המאמן שמוביל את אירופה: ברק בכר הוא קלאודיו ראניירי של ישראל"

5.5.2016 / 8:46

המאמן שמוביל את היבשת עם 28 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד (לפני אלגרי ויובנטוס), שוב גורף מחמאות במגזין "FourFourTwo": "מדובר בהישג עצום בכל קנה מידה, בטח שעם באר שבע"

one

הפועל באר שבע ממשיכה להתקרב לעבר אליפות ראשונה מזה 40 שנה. אם הקבוצה מבירת הנגב תשיג שבע נקודות בשלושת המחזורים שנותרו עד לסיום העונה, היא תזכה לחגוג תואר מרגש ומי שיוביל אותה אל התהילה הוא המאמן ברק בכר, אשר בעונתו הראשונה במועדון נהנה מהצלחה גדולה.

תחת בכר, באר שבע לא הפסידה כבר 28 מחזורים ברציפות, מה שגרם גם למגזין הכדורגל היוקרתי "FourFourTwo" לשים לב אליו. לפני כחודשיים, אנשי המגזין בחרו בו לאחר מחמשת המאמנים הכי מוצלחים באירופה לחודש פברואר, לצד שמות כמו לואיס אנריקה, מסימיליאנו אלגרי וקלאודיו ראניירי וכעת, לכבוד סיומו של חודש אפריל, שמו של בכר שוב עלה בכתבה של המגזין.

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
בדרך לאליפות. בכר/קובי אליהו

תחת הכותרת: "אלו הם המאמנים הכי טובים והסיפורים הכי מעניינים באירופה שאתם צריכים להכיר", סיפר ג'ף בראון לגולשים בין היתר על ההצלחה של בכר: "המאמן שמוביל את אירופה עם 28 משחקים ללא הפסד - ברק בכר הוא קלאודיו ראניירי של הכדורגל הישראלי. כולם אוהבים אותו והוא מוביל את כל 55 הליגות הבכירות של אירופה עם רצף של 28 משחקים ללא הפסד". בראון הציג את רשימת המאמנים ללא הפסד, כאשר אחרי בכר, שנמצא כאמור במקום הראשון, אפשר למצוא את מסימיליאנו אלגרי ויובנטוס עם 26 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד ואת אולג בז'נאר, מאמן דאצ'יה קישינב המולדבית, שלא הפסידה כבר 23 משחקים.

בהמשך הקטע על בכר נכתב: "מדובר בהישג עצום בכל קנה מידה אפשרי, אבל לעשות ריצה כזו עם הפועל באר שבע, מועדון שמחכה לאליפות הראשונה שלו מזה 40 שנה, זה משהו שפשוט לא נראה עד היום מחוץ לקבוצות הגדולות של תל אביב. והוא רק בן 36. מועדונים שבקושי זכו במשהו במשך עשורים לא זוכים ליהנות מיותר מדי חגיגות והצלחות, אבל בכר כבר יודע איך להביא כאלה, לאחר שזכה עם עירוני קרית שמונה בגביע הישראלי לפני שנתיים. אוהדי באר שבע מקווים שבעוד כמה שבועות, 40 שנות כאב יישארו מאחוריהם ולמרות שהזכייה של לסטר בפרמיירליג מקבלת את הכי הרבה תשומת לב וכבוד ברחבי היבשת, הרי שבבאר שבע יחגגו עם לא פחות התרגשות אם זה יקרה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקני הפועל באר שבע בטקס יום השואה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנושא אחר: הפועל באר שבע ערכה הבוקר טקס לרגל יום הזיכרון לשואה ולגבורה. השחקנים, אנשי הצוות המקצועי והצוות הניהולי עמדו יחד בצפירה וקטעי קריאה נקראו על ידי השחקנים לזכר קרבנות השואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully