וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם MMA מת מפצעיו בבית החולים לאחר שנפגע בתאונת פגע וברח

ג'ורדן פרסונס בן ה-25, שנלחם בבלאטור, ארגון הקרבות השני בגודלו בארצות הברית, נפגע בצורה קשה בתאונת דרכים ומת שלושה ימים לאחר מכן. המשטרה עדיין מחפשת אחר הנהג הפוגע ואף הציעה פרס כספי

ג'ורדן פרסונס, לוחם MMA. אינסטגרם, צילום מסך
כוכב עולה. פרסונס חוגג ניצחון בבלאטור/צילום מסך, אינסטגרם

לוחם ה-MMA האמריקאי, ג'ורדן פרסונס בן ה-25, הנחשב לכוכב עולה בענף אומנויות הלחימה, מת אתמול (רביעי) בבית חולים בפלורידה לאחר שהרופאים נאבקו על חייו במשך שלושה ימים. ביום ראשון יצא פרסונס בשעת בוקר מוקדמת מביתו, כשלפתע נפגע על ידי ג'יפ, שהותיר אותו שרוע על הכביש, פצוע ומדמם, וברח מהזירה. פרסונס, שנפגע בצורה קשה, פונה לבית חולים מקומי שם נאלצו הרופאים לקטוע את רגלו. אחרי שנאבק במשך שלושה ימים, הוא מת על שולחן הניתוחים.

המשטרה פרסמה תמונות של הרכב הפוגע, אך את הנהג היא טרם מצאה. בהודעה רשמית שהוציאה, ביקשה את עזרת הציבור בנושא, ואף הציעה פרס כספי של 1,000 דולר לאזרח שימסור פרטים על הדורס.

פרסונס, שנלחם במשקל נוצה, ערך 13 קרבות בקריירה שמתוכם 11 ניצחונות (שלושה בנוקאאוט, שלושה בהכנעה). אחרי עשרה קרבות מקצוענים בקריירה, זכה הלוחם לחוזה בארגון הקרבות השני בגודלו בארצות הברית, בלאטור, בו הספיק לערוך שלושה קרבות. הוא ניצח בשניים הראשון והפסיד בשלישי, הקרב האחרון בחייו, לבאבה ג'נקינס בהחלטת שופטים חצויה.

"ג'ורדן היה אתלט יוצא דופן וכוכב עולה בענף", נמסר בהודעה רשמית מטעם בלאטור. "אבל חשוב מכך - הוא היה אדם משכמו ומעלה. הוא אהב לעבוד, השקיע רבות, הוא היה אינטליגנט מאוד, והוא הסיבה לכך שאנחנו אוהבים את הענף הזה כל כך. זהו סוף טרגי, אנחנו מתפללים עבור משפחתו".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully