וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי הודיעה: כריס בוש לא יחזור לשחק העונה

הפורוורד, שלא עלה על הפרקט מאז התשיעי בפברואר בשל קריש דם ברגלו השמאלית, יחמיץ את המשך העונה ועתידו המקצועי לא ברור: "אנחנו עובדים יחד בתהליך הזה ונמשיך לעשות זאת", נמסר

כריס בוש, מיאמי היט. AP
לא יחזור העונה. בוש/AP

מיאמי פתחה בלילה שבין שלישי לרביעי את חצי גמר המזרח ברגל ימין, לאחר ניצחון 96:102 בהארכה בחוץ מול טורונטו, ניצחון שהעלה אותה ל-0:1 בסדרה. כמו לכל אורך התקופה האחרונה, גם במשחק בקנדה נאלצו ההיט להסתדר ללא אחד הכוכבים שלהם, כריס בוש והערב (רביעי), הקבוצה מפלורידה הודיעה שהפורוורד כלל לא יחזור לשחק העונה.

"מיאמי היט וכריס בוש מודיעים כי כריס לא ישחק שוב בפלייאוף של עונת ה-NBA הנוכחית. ההיט, כריס, הרופאים והצוות הרפואי של הקבוצה עובדים יחד בתהליך הזה וימשיכו לעשות כך על מנת שכריס יוכל לשוב לשחק כדורסל בהקדם האפשרי", נמסר בהודעה הרשמית של הקבוצה.

המשחק האחרון של בוס היה אי שם בתשיעי בפברואר, בהפסד לסן אנטוניו. לאחר אותו משחק הוא נלקח לבית החולים ולאחר כמה ימים, במהלכם אף פרש ממשחק האולסטאר שנערך בעיר בה כיכב בתחילת הקריירה טורונטו, נודע כי הוא סובל פעם נוספת מקריש דם ברגלו השמאלית, בעיה שהשאירה אותו מחוץ לפרקט לתקופה ארוכה בעונה שעברה. בוש עבר סדרת בדיקות ואחריה הייתה אופטימיות מסוימת לגבי האפשרות שהוא יחזור לשחק העונה, אך כעת כאמור, הדבר נשלל סופית ועתידו המקצועי של השחקן בן ה-31 לא ברור.

  • עוד באותו נושא:
  • כריס בוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully