וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ג'ורג' יגיע ללייקרס? "הם יעשו כל שביכולתם כדי לצרף אותו"

העיתונאי ביל סימונס צייץ בטוויטר על דיווחים ששמע לפיהם לוס אנג'לס, המנסה להשתקם אחרי עוד עונה איומה, עשויה להציע לאינדיאנה את בחירת הדראפט שלה (שצפויה להיות בטופ 3) ואולי אף את דיאנג'לו ראסל

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול פול ג'ורג' שחקן אינדיאנה. AP
היורש של קובי? ג'ורג'/AP

סבב הפרישה של קובי בריאנט מאחורינו ולוס אנג'לס לייקרס מתחילה לבנות את עצמה מחדש אחרי כמה שנים קשות ובתקווה לעתיד מוצלח יותר, שלא יכלול עונות של 17 ניצחונות, כמו זו שחלפה זה עתה.

הלייקרס צפויים לבחור במקום גבוה בדראפט הקרוב וכבר היום מחזיקים בכמה נכסים לא רעים בדמות שחקנים צעירים מוכשרים, אותם צירפו בשנים האחרונות. כעת, הם מכוונים לכוכב גדול שיאפשר להם לחזור לצמרת הליגה.

העיתונאי ביל סימונס צייץ הערב (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו כי הוא קיבל דיווחים לפיהם בלוס אנג'לס ינסו לעשות כל שביכולתם על מנת להביא מאינדיאנה את פול ג'ורג'. כוכב הפייסרס חזר לעצמו בגדול העונה אחרי הפציעה המחרידה שעבר ולאחר שהוא וקבוצתו נפרדו מהפלייאוף בסיבוב הראשון, ייתכן כי ג'ורג' ימצא את עצמו בקרוב בעיר המלאכים.

על פי סימונס, לוס אנג'לס מוכנה להעביר לאינדיאנה את בחירת הסיבוב הראשון שלה, שאמורה להיות בטופ 3 של הדראפט הקרוב ולצרף לטרייד דברים נוספים, בדמות שחקן זה או אחר. סימונס הציע אפשרות לפיה הלייקרס יציעו לאינדיאנה את דיאנג'לו ראסל בנוסף לבחירה: "אני לא חושב שהפייסרס יסכימו לכך, אבל זה בוודאות יוביל לפגישה בין הצדדים, לכל הפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully