וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום יוגש כנגד אוהד הפועל תל אביב שזרק כיסא על שוטר

4.5.2016 / 19:47

פרקליטות מחוז תל אביב תגיש כתב אישום נגד האוהד שהיה מעורב בהתפרעות האוהדים במשחק נגד הפועל חולון. האדומים יעמדו לדין בעקבות אירועי אותו משחק

one

בווידאו: תקציר המשחק

פרקליטות מחוז תל אביב תגיש מחר (חמישי) בבוקר כתב אישום לבית משפט השלום בעיר נגד אוהד קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב שהשליך כיסא על ראשו של שוטר במהלך משחק הכדורסל נגד הפועל חולון לפני כשלושה שבועות. כזכור, האוהד נעצר בשבוע שעבר לאחר שהגיע לאימון קבוצת הכדורגל של האדומים בוולפסון.

במהלך מחצית המשחק, בו ניצחו האדומים את חולון, החל עימות בין אוהדי הקבוצה לכוחות האבטחה והשיטור שבאולם הדרייב אין, לאחר שאחד השוטרים נכנס ליציע אוהדי הקבוצה והתעמת פיזית עם אוהד. כתוצאה מאותו עימות החלו אוהדי הפועל להתפרע, ואז לטענת המשטרה השליך אותו אוהד כסא לעבר השוטר ופגע בראשו.

הפועל תל אביב תעמוד מחר לדין באיגוד הכדורסל בעקבות אירועי המשחק, לאחר שהפועל חולון כבר עמדה לדין ותגיע לדיון חוזר לאחר שאנשי הקבוצה הבטיחו להציג תוכנית עבודה כדי לשפר את התנהגות הקהל. האדומים עומדים לדין בגין התנהגות בלתי הולמת, התפרעות, תגרה ותקיפה, התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים והתפרעות אוהדים. היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, עו"ד רונית אמיר-יניב, לא ביקשה עונש ספציפי לעבירות הנ"ל, וקשה לדעת מה יגזור בית הדין על הקבוצה.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב במשחק מול חולון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully