וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גלאטסראיי מעוניינת ברדאמל פלקאו

האם החלוץ הקולומביאני הכושל, שכבש העונה רק שער אחד ב-12 הופעות כמושאל במדי צ'לסי, יצטרף ללוקאס פודולסקי ו-ווסלי סניידר אצל האימפריה הטורקית הסובלת מעונה חלשה מאוד?

one

בווידיאו: תקציר ה-2:2 של צ'לסי מול טוטנהאם

הליגה הטורקית משכה בשנים האחרונות כמה שמות מאוד מעניינים, כולל אי אילו שחקנים שנפלטו מהפרמיירליג האנגלית. כעת, ייתכן כי שם גדול נוסף עומד להצטרף לרשימה הזו: רדאמל פלקאו.

על פי דיווחים באירופה, גלאטסראיי מעוניינת בחלוץ הקולומביאני שנמצא העונה בהשאלה בצ'לסי ושייך עדיין למונאקו.

אחרי הפציעה הקשה שעבר, פלקאו הגיע בתחילת העונה שעברה למנצ'סטר יונייטד בקול תרועה רמה ועם חוזה עצום של 265 אלף ליש"ט לשבוע ואופציה לרכישה תמורת 55 מיליון יורו בסיום העונה, אולם תחת שרביטו של לואי ואן חאל, הוא הפך במהרה לאחד הפלופים והבדיחות הכי גדולות בממלכה וסיים את העונה עם ארבעה שערים בלבד ב-29 הופעות בכל המסגרות. בקיץ, הוא נשלח בהשאלה נוספת, הפעם לאלופת אנגליה היוצאת ושוב, נאלץ להיאבק בפציעות והציג יכולת איומה. ב-12 משחקים במדי צ'לסי, יש לו כרגע רק שער אחד.

גלא חווה עונה קשה בליגה הטורקית וככל הנראה תישאר בלי כרטיס לאירופה לעונה הבאה. שלושה מחזורים לסיום העונה, היא רק במקום השישי, מרחק חמש נקודות מהמקום המוביל לליגה האירופית והרחק משתי יריבותיה הגדולות בשיקטאש ופנרבחצ'ה, הנאבקות על האליפות. היכולת הרעה הזו של הקבוצה, בשורותיה משחקים לוקאס פודולסקי ו-ווסלי סניידר בין היתר, הובילה לפיטוריו בחודש מרץ של המאמן מוסטפה דניזלי.

רדאמל פלקאו שחקן צ'לסי. AP
בדרך לטורקיה? פלקאו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully