וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימו של ראניירי: "בכיתי אחרי הזכייה, קלאודיו הוא מלך אנגליה"

רנאטה ראניירי בת ה-96, עמה נפגש מנג'ר לסטר באיטליה ביום שני, שעות לפני הבטחת האליפות, סיפרה: "המפגש הפעם היה מיוחד. לא נתנו לו מספיק כבוד. מעולם לא חשבנו שמשהו כזה יכול לקרות"

one

בווידיאו: עשרת שערי העונה של לסטר

מיד לאחר המשחק של לסטר ביום ראשון באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד, קלאודיו ראניירי, מנג'ר השועלים, הודיע לעיתונאים הסקרנים שבזמן הדרבי בין צ'לסי לטוטנהאם, שבסופו של דבר הבטיח ללסטר את האליפות, הוא יהיה על המטוס בדרך חזרה מאיטליה. ראניירי נסע ביום שני לביקור מולדת קצרצר, שכלל מפגש עם אמו רנאטה, בת ה-96 וארוחת צהריים משותפת. בסופו של דבר, הוא הספיק לחזור לאנגליה בזמן כדי לראות את הרגע שהבטיח ללסטר את האליפות הסנסציונית בתולדות הממלכה.

היום (רביעי), כאשר אדי החגיגות החלו לשקוע, סיפרה רנאטה ראניירי על מה שעבר עליה ביום שני, מיד לאחר שריקת הסיום בסטמפורד ברידג' שקבעה שלסטר אלופה: "התחלתי לבכות בסיום המשחק. לקח זמן עד שקלאודיו הצליח למצוא זמן והתקשר אליי ולשאר בני המשפחה שלנו. קלאודיו מתקשר אליי בכל ערב, אבל המפגש איתו הפעם היה מאוד מיוחד. הוא היה כל כך מאושר וכך גם כולנו. עכשיו אנחנו יכולים להירגע וליהנות מהרגע".

אמא ראניירי המשיכה: "ארוחת הצהריים שלנו נמשכה שעתיים. דיברנו קצת על לסטר, אבל אז המשכנו לדברים אחרים, כי קלאודיו רצה להירגע קצת. בסוף הארוחה הוא אמר לי שנשיא המועדון הודיע לו שהמטוס מוכן לקראת החזרה ללונדון. נפרדנו והוא נסע לשדה התעופה".

קלאודיו ראניירי מאמן לסטר סיטי. GettyImages
יום כיף עם אימא. ראניירי/GettyImages

על העונה כולה אמרה ראניירי: "אני חייבת להודות שמעולם לא חשבנו שמשהו כזה יכול לקרות, אבל קלאודיו אמר לי שהוא גילה קבוצת שחקנים נהדרת בלסטר ושמהרגע הראשון הם הראו לו שהם מתאמנים כמו מקצוענים אמיתיים. בסופו של דבר, כל החלקים נפלו בדיוק למקום הנכון והבן שלי מצא את מקומו".

לסיום אמרה: "היום קלאודיו הוא המלך של אנגליה ואנחנו שומעים מחמאות עליו מכל מקום בעולם. אני מודה לכולם. הוא זכה בתארים גם לפני העונה, אבל לא נתנו לו מספיק כבוד. הצטערתי לראות איך הדברים התנהלו כשהוא נפרד מרומא. עכשיו הוא אלוף אנגליה ואנחנו לא יכולים להיות גאים יותר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully