וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני: "המאמן הבא של הניקס צריך לדעת להתחבר לשחקנים"

כוכב הניקס ממשיך לייעץ לפיל ג'קסון: "רק כשיש יחסים בריאים אפשר ליצור משהו". בניו יורק מעודדים משיתוף הפעולה האפשרי בין בלאט לזן מאסטר, גם הנרי ביבי בין המועמדים לאמן את סקרמנטו

אימג'בנק GettyImages

החיפושים של הניקס אחר מאמן לעונה הבאה נמשכים, ונראה כי כרמלו אנתוני עושה הכל כדי להיות חלק מהתהליך. אמש (שלישי) מלו התראיין לתקשורת בתפוח הגדול ושטח את התובנות שלו לגבי המאמן הבא שיעמוד על הקווים במדיסון סקוור גארדן. כזכור, בשבועות האחרונים פרסמה התקשורת האמריקאית כי שני המועמדים העיקריים לתפקיד הם המאמן הנוכחי קורט ראמביס, ודיוויד בלאט.

"אני חושב שזה צריך להיות מאמן שיודע לגרום לכולם להיות מחויבים, אבל מצד שני יודע איך ליצור קשר אישי עם השחקנים. מישהו עם נקודת מבט של שחקן ושל מאמן בעת ובעונה אחת בהחלט יכול להתאים. אם נבנית מערכת יחסים חיובית בין המאמן לשחקנים, אפשר ליצור משהו".

כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס. AP
היועץ. כרמלו/AP

בשבוע שעבר דווח בארצות הברית כי כרמלו אנתוני לא ייקח חלק פעיל בקבלת ההחלטות בנוגע למאמן הבא של הניקס, אך בינתיים הוא ממשיך לשלוח רמזים עבים לנשיא לענייני כדורסל. "אי אפשר שלא לחשוב ולתהות מי יהיה המאמן הבא שלי, במיוחד שהמטרה שלי היא להישאר לטווח ארוך. לכן הייתי רוצה לעקוב אחרי התהליך הזה. כדאי לתת לאנשי מפתח בארגון את ההזדמנות להביע את דעתם".

בתקשורת הניו-יורקית ממשיכים לתהות על קנקנו של בלאט. כתב 'ניו יורק דיילי ניוז' סטיבן בונדי כתב אמש כי "אהבתי מאוד את העבודה של בלאט בקליבלנד, במיוחד בתקופת הפלייאוף. הוא הצליח לסחוב קבוצה די רעה חוץ מלברון ג'יימס למרחק שני ניצחונות מאליפות. מה שמטריד אותי זה איך הוא יתערבב עם השחקנים, במיוחד עם כרמלו אנתוני, כי כולנו שמענו על סיפורי השחצנות של בלאט ואיך היא מנעה מהשחקנים להתחבר אליו".

בונדי הוסיף: "לדעתי השילוב בין בלאט לפיל ג'קסון יכול לעבוד. דיברתי לאחרונה עם אחד מהשחקנים של בלאט לשעבר, דייויד בלו, שלא רק שהילל את הגמישות של בלאט, אלא גם תיאר אותו כאדם עם רעיונות מעניינים ופילוסופיית חיים לא שגרתית. שמעתי שהוא משתמש ברעיונות מהמיתולוגיה היוונית והבודהיזם מול השחקנים. זה בדיוק מה שמתאים להוגה דעות כמו פיל ג'קסון".

גם סקרמנטו עדיין מנסה לאתר מאמן לעונה הבאה. ב-ESPN מדווחים כי אטורה מסינה וג'יימס בורגו קיבלו הבטחה לראיון אצל ולאדה דיבאץ, ונראה כי הם שניים מהמועמדים המובילים לתפקיד. גם הנרי ביבי, אביו של כוכב הקינגס בעבר מייק ביבי, מועמד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פיל ג'קסון, דיוויד בלאט. GettyImages, AP, עיבוד תמונה
שידוך משמיים? פיל ג'קסון ובלאט/עיבוד תמונה, GettyImages, AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully