וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבירי לשחקני הפועל תל אביב: "מתנצל מעומק לבי על העיכוב במשכורות"

בעלי הפועל תל אביב הגיע לאימון והתנצל בפני השחקנים: "זה נובע מבעיות כלכליות מהעבר, אני פה כדי להישאר, עובדים על תוכנית הבראה, בסוף נקצור את הפירות ביחד". השחקנים ואנשי הצוות המקצועי קיבלו משכורות, עובדי המועדון טרם

one

בעלי הפועל תל אביב אמיר כבירי הגיע הבוקר (רביעי) למתחם האימונים ושוחח עם השחקנים והצוות המקצועי לפני תחילת האימון על התוכניות לעונה הבאה ועל העיכוב במשכורות, שהועברו לשחקנים ולאנשי הצוות המקצועי (עובדי המועדון טרם קיבלו משכורות).

הבעלים של הפועל תל אביב, אמיר כבירי עם האפסנאי אלי בואנו. ברני ארדוב
"מי שיחליט להשאר במועדון ויתאים לחזון המקצועי יילך איתנו דרך ארוכה". כבירי/ברני ארדוב

"הגעתי אליכם בכדי שתשמעו את הדברים מפי ולא שתקראו חצאי אמיתות וספקולציות בתקשורת", אמר כבירי לשחקנים, "ראשית, אני מתנצל מעומק ליבי על העיכוב במשכורות, זה לא משהו שהיה צריך לקרות וזה לא תקין. אני עובד עם הצוות הניהולי כל הזמן במטרה לפתור את העניין הכי מהר שאפשר וכמובן שאני מצטער על כך.

"זה נובע מכל מיני בעיות כלכליות מהעבר שאנחנו מתמודדים עימן ולא צפינו אותן, אבל קודם כל הדאגה היא למשכורות שייכנסו בתוך 24 שעות לכולכם. אני פה כדי להישאר ואנחנו עובדים על תוכנית הבראה בכדי למזער את נזקי העבר כדי שנוכל להתקדם קדימה ולהיות חזקים ביחד. מי שיחליט להשאר במועדון ויתאים לחזון המקצועי יילך איתנו דרך ארוכה שבסופה נקצור את הפירות ביחד.

"מגיעים לכם כל הכבוד וההערכה על כך ששמרתם על הלכידות בינכם ועל החוזק של חדר ההלבשה ואני מעריך את זה מאוד, בואו נסיים את העונה באותה רצינות ומקצועיות שהפגנתם עד כה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully