וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שאקיל מביך את בארקלי, שקילה בקרב אגרוף יוצאת מכלל שליטה

לכבוד יציאתו של "ספייס ג'אם 2", נזכרו כוכבי העבר בסרט הראשון וביכולות המשחק "המרשימות" של בארקלי. הנוקאאוט הברוטלי של לוחם ה-MMA, הסוף העצוב של הילד האפגני, ג'ון ג'ונס משתטה ולמה ב-NFL חוששים מהבשר בסין ובמקסיקו?

מערכת וואלה!

בווידאו: וואלה! פישלתם

צפו: "הנוקאואט הכי ברוטלי בתולדות ה-MMA"

לוחם ה-MMA הגדול בכל הזמנים, אנדרסון סילבה, עלה לגדולות אחרי ביצועים מרשימים בזירת ה-UFC, כשאחד הבולטים שבהם היה הבעיטה הקדמית המפורסמת, עימה הכניע את ויטור בלפורט בעבר. לוחם ה-MMA הבריטי, שלדון ריד, הצליח לשחזר את הבעיטה המסוכנת ואף התעלה על העכביש (כינויו של אנדרסון סילבה), כששלח בעיטה מהפנטת לפניו של ז'וליו קלסינה, ובכך ניצח בקרב כבר בסיבוב הראשון באירוע שנערך בליברפול. "ידעתי שהוא גמור ברגע שהבעיטה נחתה", אמר ריד, שהרוויח בונוס של 1,200 ליש"ט בעקבות הביצוע המרהיב.

09:57: שאקיל אוניל לא כל כך אוהב את יכולות המשחק של צ'ארלס בארקלי

אחרי ההודעה הרשמית על יציאתו של הסרט "ספייס ג'אם 2", סרט ההמשך לסרט הראשון שיצא ב-1998 בכיכובו של מייקל ג'ורדן, ברשת TNT נזכרו בסרט הראשון, ובעיקר בסצינות של אחד מחברי הפאנל, צ'ארלס בארקלי. שאקיל אוניל, שחקן קולנוע בפני עצמו, ביקר את יכולות המשחק של פורוורד העבר בווידאו קורע במיוחד.

09:44: ה-NFL מזהירה מבשר בסין ובמקסיקו

ליגת ה-NFL מבקרת מדי שנה בלונדון, ומאפשרת לחובבי הפוטבול באירופה לחזות באחד המשחקים האהובים בארצות הברית. בליגה מתכננים להגיע גם למחוזות אחרים, ביניהם סין ומקסיקו, ולקראת הגעה אפשרית למדינות הזהירו ראשי הליגה את השחקנים שלא לאכול בשר במדינות הללו, בשל החשש שייכשלו בבדיקות סמים.

09:33: הסוף העצוב של הילד האפגני

הילד שהתפרסם כשהוא לובש חולצה מאולתרת של מסי, מורטאזה אחמדי, הגיע עד לספרד שם פגש את אלילו ליאונל מסי, והגשים חלום אחרי שריגש רבים ברשת. הוא זכה להתאמן בספרד, קיבל חולצה, הצטלם עם אליליו ולרגע שם את הצרות מאחוריו. אלא שכעת נראה כי החלום נגמר, לאחר שמשפחתו של אחמדי נאלצה לחזור לאפגניסטן.

09:01: השקילה שיצאה מכלל שליטה

דרק צ'יסורה, מתאגרף בריטי, איבד שליטה במהלך שקילה לקראת קרב האגרוף שחיכה לו מול קוברט פולב, לא החזיק מעמד ותקף אותו לעיני המצלמות.

08:44: שחקניות הטניס והחיקויים המצחיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully