וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה חוטף: "שוב לא עמד במשימה", וידאל: "הכיעור ניצח"

מאמן באיירן מינכן נשמע שבור אחרי ההדחה: "נתתי את כל חיי לקבוצה הזאת, ", וספג אש בתקשורת. באיירן זועמת על השופטים, וידאל עצבני: "הוכחנו עליונות ברורה", רומיניגה: "מרגשימים מרומים"

אימג'בנק GettyImages

באיירן מינכן אולי צפויה לסיים את העונה הנוכחית כאלופת גרמניה בפעם הרביעית ברציפות, אך בתואר האירופי החשוב ביותר - ליגת האלופות - היא כבר לא תזכה העונה, זאת לאחר שהודחה בסיומו של מפגש כפול מול אתלטיקו מדריד בשלב חצי הגמר, אחרי 2:2 בסיכום שני המשחקים. פפ גווארדיולה, שיעזוב בתום העונה הנוכחית למנצ'סטר סיטי, הגיעה שלוש פעמים למעמד חצי הגמר, אך לא למעמד הגמר.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. רויטרס
סיום מריר. גווארדיולה/רויטרס

פפ גווארדיולה אמר לאחר המשחק: "נתתי את כל כולי ואת הכי טוב שיכולתי לתת. נתתי את כל החיים שלי לקבוצה הזו. זה הכדורגל, אתה יכול לתת את הטוב ביותר שלך ובכל זאת להפסיד. אנחנו עצובים מאוד בשביל השחקנים ומאוכזבים מאוד. זו הייתה הופעה כמעט מושלמת בליגת האלופות. שיחקנו טוב. הייתי מאושר מאוד כאן בשלוש השנים שלי פה. כמובן שאני עצוב, אבל אני גם גאה מאוד בשחקנים שלי, נתנו את הכול. לבאיירן יש עוד עתיד נהדר עם הקבוצה הזו, השחקנים האלה והמנטאליות הזו".

קפטן באיירן מינכן פיליפ לאהם אמר בסיום: "זה חבל להיות מודחים אחרי ששיחקנו משחק כזה. ממש רצינו את זה, אבל זה הכדורגל. ממש רצינו שהמאמן שלנו יעזוב אותנו עם תואר אירופי, הוא עשה עבודה נהדרת בשבילנו. 90 הדקות היום ו-60 הדקות האחרונות במדריד היו טובות, החמצנו מצבים טובים בזמנים קריטיים".

מנואל נוייר, שהציל את הפנדל השערורייתי שקיבלה אתלטיקו בדקה ה-84, אמר: "זה חבל, אבל זה הכדורגל, עכשיו אנחנו צריכים לשחק על הדאבל המקומי ואז יש את היורו ואז עונה חדשה עם מאמן חדש".

עוד באותו נושא

אתלטיקו מדריד עלתה לגמר ליגת האלופות אחרי הפסד 2:1 לבאיירן מינכן

לכתבה המלאה
קוקה בטירוף/GettyImages

רוברט לבנדובסקי, שכבש את השני של באיירן, אמר: "נלחמנו חזק ועשינו את כל מה שאפשר כדי לעלות, אבל זה הכדורגל. זה חבל מאוד, הגיע לנו לעלות לגמר. היינו צריכים רק שער אחד, אבל זה הכדורגל ואנחנו לא בגמר. ניסינו לעשות כל מה שיכולנו ונלחמנו על הכול, אבל לא הצלחנו לכבוש את השער שהיינו צריכים".

בלם באיירן מינכן ג'רום בואטנג הוסיף: "נתנו הכול כדי לנצח. כולם ראו שאנחנו היינו הקבוצה הטובה יותר, אבל החמצנו יותר מדי מצבים".

יושב ראש באיירן מינכן קרל היינץ רומניגה אמר: "הקבוצה שלי שיחקה בצורה נהדרת והגיע לה לנצח. מה שנגמר זה חבל. זה חבל מאוד בשביל הקבוצה ובשביל המאמן. כולם מאוכזבים מאוד". רומניגה המשיך ותקף את השיפוט: "אנחנו מאוכזבים מאוד מהשיפוט הערב ומרגישים מרומים. היה שער מנבדל ופנדל אחרי עבירה מטר מחוץ לרחבה".

גם ארתורו וידאל נראה כעוס בסיום, ואמר לכלי התקשורת: "אני לא מבין איך לעזאזל כל כך הרבה כדורים פשוט עברו ליד הרשת ולא נכנסו, היו לנו כל כך הרבה מצבים, אבל זה פשוט לא נכנס. הוכחנו עליונות ברורה בשני המשחקים, החזקנו יותר בכדור, אבל היום הכדורגל המכוער ניצח. אין לי ספק שאנחנו הקבוצה הטובה בעולם, אבל לפעמים הקבוצה הטובה יותר לא מנצחת. אני עצוב מאוד, כי זה קיצו של החלום".

ב'בילד' נתנו את הכותרת "באיירן-דרמה", וכתבו "זה סיום מריר לקדנציה של פפ גווארדיולה, ששוב נשאר בלי תואר", בעוד שב'דיילי מייל' כתבו "גווארדיולה לא השלים את המשימה שלו".

seperator

המספרים

* תומאס מולר החמיץ ארבעה פנדלים העונה בכל המסגרות וכבש שבעה. הוא החמיץ שלושה מתוך חמשת הניסיונות האחרונים שלו.

* יאן אובלאק עצר שניים מתוך שלושת הפנדלים שנבעטו לעברו בליגת האלופות.

* פיליפ לאהם הוביל את שחקני באיירן מינכן במסירות מדויקות עם סיום המחצית הראשונה עם 53 כאלו - שלוש פחות מכל שחקני אתלטיקו מדריד (56). אגב, המוסר המצטיין של הקולצ'ונרוס במחצית הראשונה היה גבי עם שמונה.

* באיירן מינכן בעטה 16 פעמים לשער היריבה במחצית הראשונה - המספר השני הכי גבוה מאז עונת 2003/04.

* רוברט לבנדובסקי כבש את השער התשיעי שלו העונה במפעל (רק לכריסטיאנו רונאלדו יש יותר שערים - 16).

* השער שספגה אתלטיקו מדריד הגיע אחרי 632 דקות שבהן היא לא ספגה בכל המסגרות.

* אנטואן גריזמן מעורב בשמונה מתוך 15 השערים של אתלטיקו מדריד העונה בצ'מפיונס (שבעה שערים ובישול).

* הצרפתי כבש את השער ה-31 שלו העונה בכל המסגרות.

* ואם זה לא מספיק, גריזמן כבר עם 56 שערים מאז שהגיע לאתלטיקו מדריד בתחילת עונת 2014/15 - 36 שערים יותר מכל שחקן אחר.

* הבישול של פרננדו טורס היה הראשון שלו אי פעם בליגת האלופות במדיה של אתלטיקו מדריד.

* פפ גוארדיולה הודח בחצי גמר ליגת האלופות בפעם הרביעית ברציפות.

* אתלטיקו מדריד עלתה לגמר ליגת אלופות שני בשלוש השנים האחרונות ובפעם השלישית בסך הכל.

* הקבוצות הספרדיות ניצחו עשרה מפגשי נוקאאוט כפולים רצופים באירופה מול הקבוצות הגרמניות.

בפעם הראשונה בהיסטוריה, הוחמצו שני פנדלים באותו משחק בחצי גמר ליגת האלופות.

רוברט לבנדובסקי ניצב במקום השני בהיסטוריה של הליגת האלופות ביחד עם לאו מסי כשלשניהם לקח 52 משחקים כדי להגיע ל-32 שערים במפעל. במקום הראשון ניצב רוד ואן ניסטלרוי (38).

רוברט לבנדובסקי כבש שישה שערים בשלב חצי גמר ליגת האלופות. רק כריסטיאנו רונאלדו (10) כבש יותר.

* אנטואן גריזמן הוא גם הכובש המצטיין של אתלטיקו במפעל בכל הזמנים עם 9 שערים.

* יאן אובלאק הציל 30 מ-31 הבעיטות האחרונות שנבעטו אל עבר המסגרת שלו בכל המסגרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully