וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות קידמה את חצי הגמר דרך פלקושצ'נקו, בהפועל חיפה החליטו שלא ישחק

3.5.2016 / 20:29

בהתאחדות ניסו לנצל את הרעש סביב הקשר הצעיר, אלא שבקבוצה הבוגרת של הפועל חיפה לא אפשרו לו להיכלל בסגל. בסופו של דבר, הפסידו הנוער 3:1 להפועל תל אביב, ויפגשו את הפועל פתח תקוה מהלאומית שניצחה את מכבי חיפה 4:5 בפנדלים

one

ההתאחדות לכדורגל קידמה את משחקי חצי גמר גביע המדינה לנוער דרך הלהיט של ליגת העל, מקסים פלקושצ'נקו מהפועל חיפה, שכידוע נמצא בגיל נוער ושיחק עם קבוצת הנוער של הפועל חיפה במשך מרבית העונה. בהתאחדות ערכו ראיון עם פלקושצ'נקו כחלק מהקידום לאירוע ולקראת המשחק של הפועל חיפה מול הפועל תל אביב, אלא שבסופו של דבר השחקן כלל לא נכלל בסגל הקבוצה.

בקבוצת הנוער רצו מאוד שפלקושצ'נקו ישחק אלא שבסופו של דבר מאמן הקבוצה הבוגרת, אלי כהן, ואנשי הנהלת המועדון, החליטו שהשחקן לא ייכלל בסגל וזאת כדי להשאירו בכושר ולא להעמיס עליו לקראת המשחק הקריטי של הקבוצה ביום שבת. בבוגרת לא רצו ליצור מצב שבו הקשר יגיע עייף או ייפצע במשחק ורגע לפני תחילתו החליטו בהנהלת המועדון בשיתוף עם השחקן שהוא לא ייכלל בסגל.

במשחק עצמו הפסידה הפועל חיפה ליריבה מתל אביב 3:1 לאחר הארכה וזאת לאחר שהמשחק הסתיים בתום 90 הדקות ב-1:1 משערים של רז יצחק להפועל תל אביב ודרק בוניאה הגנאי להפועל חיפה. בתוספת הזמן אנאס מחאמיד כבש צמד וקבע את תוצאת המשחק.

בחצי הגמר השני, הפועל פתח תקוה המשחקת בליגה הלאומית לנוער הפתיעה את מכבי חיפה, כשניצחה אותה 4:5 בפנדלים (0:0 בתום הזמן החוקי), הדיחה אותה מהמפעל והעפילה לגמר. הגמר ייערך ב-17 במאי במושבה.

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא לקח חלק במשחק. פלקושצ'נקו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully