וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית נתניה הודיעה: "מכבי נתניה תעבור לידי בעלים חדשים"

3.5.2016 / 16:29

ראש העירייה הודיעה כי זכויות הניהול עוברות לנציג הבעלים החדש, קובי ג'אן, כשהאיש עצמו מעדיף לא להיחשף בשלב זה. האיש ייפגש עם הבקרה, והעביר כספים במטרה לשלם את המשכורות עוד לפני שייקבל את הקבוצה

ONE

בווידאו: מכבי נתניה ובני יהודה נפרדות ב-0:0

עיריית נתניה הודיעה רשמית אחר הצהריים כי מועדון הכדורגל של העיר עובר לידי בעלים חדשים, שבינתיים מסרב לחשוף את שמו. בהודעה לתקשורת מטעם העירייה נמסר: "בימים אלו, לאחר סיום בדיקת הנאותות מושלמים המהלכים להעברת הבעלות במועדון לידי נציג הבעלים קובי ג'אן. בשלב ראשוני מבקש הבעלים להעביר תשלום עבור שכר השחקנים והעובדים. בשעות אלו, לטובת ביצוע הליך העברת בעלות מסודר, נערכים מגעים מול הבקרה התקציבית".

ראש העיר נתניה מרים פיירברג איכר מסרה: "אני מברכת על רכישת הקבוצה ומאחלת הצלחה רבה לבעלים החדשים, לקבוצה ולאוהדים. כולי תקווה שעם מהלך זה תחזור עטרה ליושנה".

נציג הבעלים החדש קובי ג'אן מסר: "ברצוני להודות במעמד זה לראש העיר על תרומתה לתהליך ועל ההשקעה הרבה להוצאתו לפועל".

מרים פיירברג ראש עיריית נתניה. מגד גוזני
דרך חדשה. פיירברג/מגד גוזני

יו"ר הראשון לבקרה התקציבית, עופר אורליצקי, נפגש עם נציגיו של הרוכש המיועד, קובי ג'אן, והפרקליט עו"ד יאיר אוחנה. השניים ביקשו לקבל לידיהם בצורה מסודרת בצורה מסודרת את כל הדרישות הניצבות בפני הרוכש לפני שהוא מגיע לוועדה להעברת זכויות. מבחינת אורליצקי, הדברים היו מאוד ברורים והוא מסר להם כי על האיש להציג מסמך המוכיח כי אין לו רישום פלילי וכמו כן הצהרת הון ומסמכים נוספים.

על פי גורמים בעירייה, מי שהניע את הרוכש המיועד, שעדיין נותר חסוי, לרכוש את הקבוצה, הוא קובי ג'אן. כמו כן, מציינים בעירייה כי מדובר באדם עשיר מאוד, תושב חוץ, אשר יש לו חיבה גדולה לכדורגל. האיש פתח חשבון בבנק במיוחד עבור העסקה וכבר הזרים לשם מספר מיליוני שקלים. על פי הסיכום, וההבטחה שניתנה לראש העיר, כבר ביום חמישי, יועברו כארבעה מיליון שקלים על מנת לשלם משכורות לשחקנים ולעובדי המועדון. זה היה גם המסר שהעבירה פיירברג לקפטן הקבוצה ירין חסן, במטרה לשכנע אותו לא לפתוח בשביתה. עוד ידוע כי כוונתו של האיש לכסות באופן מיידי ובצורה מלאה את אותה הלוואה שלקחה מכבי נתניה בתחילת העונה על סך 7 וחצי מיליון ש"ח, כשהעירייה ערבה להלוואה.

בכל הקשור לתחום העיסוק של האיש, טוענים גורמים בעירייה אשר פגשו אותו, כי מדובר במגוון של תחומים ואין משהו שמוביל באופן מיוחד. בנוסף, הרושם שעשה על אותם גורמים היה מצוין ודווקא העובדה שהוא ביקש להישאר אנונימי העידה על רצינות כוונותיו. הוא יוכל להישאר אנונימי עד שיתייצב בוועדה להעברת זכויות שאמורה להתכנס למענו לכל הפחות עוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully