וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראל דגני סובל מפציעה בברכו ולא לקח חלק באימון מכבי חיפה

3.5.2016 / 12:49

בקבוצה מוטרדים מאוד ממכת הפציעות, כאשר אל אלירן עטר, גליינור פלט ועטאא ג'אבר, שלא ישחקו מול בני סכנין, עשוי להצטרף גם המגן. בניון וטואטחה התאמנו וצפויים להיות כשירים למשחק

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של חיפה על הפועל רעננה

רשימת הפצועים של מכבי חיפה הולכת ומתארכת. היום לא התאמנו ארבעה משחקני הקבוצה כשבנוסף לאלירן עטר שיחזור להתאמן רק בסוף השבוע, גליינור פלט שגם הוא לא יהיה כשיר למשחק מול בני סכנין, וג'אבר עטאא שעדיין לא מצליח להתאושש מהפציעה ממנה סובל, הצטרף לרשימה גם אוראל דגני שסובל מפציעה בברך ושוב לא מצליח להתאמן. בחיפה טרודים מאוד ממכת הפציעות מכיוון שהם שבשבת הם יארחו את סכנין למשחק שעשוי להכריע מי תהיה הקבוצה הרביעית שתשחק במפעלים האירופים. כרגע ספק אם דגני יוכל ליטול חלק במשחק, ורק לקראת סוף השבוע יתברר אם יוכל להיות בסגל. מי שכן התאמנו הם יוסי בניון וטאלב טואטחה, שיהיו כשירים למשחק.

בקרוב מאוד תתבהר התמונה לגבי הסגל בעונה הבאה. בנוסף לניקיטה רוקאביציה ורועי קהת שמחוזרים במועדון, בחיפה החלו לעקוב גם אחר זרים, אך קודם כל רוצים לסגור את נושא המאמן. ההערכה היא שבימים הקרובים תצא הודעה על המשך דרכו של רוני לוי שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, שלקבוצה יש אופציה בסוף כל עונה להחליט האם היא ממשיכה איתו.

במועדון מתמקדים כרגע בשתי מטרות עיקריות, הגעה לאירופה בעונה הבאה דרך הליגה וכמובן זכייה בגביע המדינה, שם היא תשחק בגמר מול מכבי תל אביב לאחר סיומה של הליגה.

שחקן מכבי חיפה, אוראל דגני. טל לוי
ייעדר מול סכנין? דגני/טל לוי
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully