וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומי זפרן הוצג כמאמן הפועל עכו, סולטן: "היינו חייבים זעזוע"

המאמן החדש, שהחליף את ירון הוכנבוים במהלך מפתיע, הספיק להעביר אימון בכורה ויעמוד על הקווים מול כפר סבא. המנכ"ל: "הקבוצה מעל הכל, ימים יגידו אם ההחלטה הייתה נכונה או לא"

one

שני מחזורים לסיום העונה הציגו בהפועל עכו את המאמן החדש, מומי זפרן, שמונה לתפקיד אמש (שני) והחליף את ירון הוכנבוים שפוטר אמש במפתיע. זפרן, שגדל בעכו ואף אימן ושיחק במועדון, אמר הבוקר במסיבת העיתונאים: "השחקנים הם אותם שחקנים שהיו פה כל העונה. צריך להחזיר להם את הביטחון והאמונה. הגעתי לקבוצה כדי לעזור להשאיר אותה בליגה". זפרן כבר העביר הבוקר את האימון ויעמוד על הקווים כבר בשבת מול הפועל כפר סבא.

ההחלטה לפטר את הוכנבוים התקבלה "בלב כבד", על פי אנשי עכו. בין הוכנבוים להנהלת עכו שררה מערכת יחסים מצוינת לכל אורך העונה ולראיה כבר לפני מספר מחזורים, כשבעכו עוד האמינו שכבר נשארו בליגה, הוכנבוים כבר סיכם לעונה הבאה. היו אפילו גורמים בהנהלה שאמרו כי גם אם הקבוצה תרד ליגה, המאמן יישאר. אולם הלחץ מצד הקהל והידרדרות בשבועות האחרונים גרמו להנהלת עכו לפטר אותו בכל זאת. "קשה לי מאוד עם ההחלטה", אמר אמש המנכ"ל, רפי סולטן. "לא היה פשוט לפטר את ירון. אנחנו בקשרים מצוינים ואני מאוד מעריך אותו ברמה האישית. זה נעשה בלב כבד מאוד, אבל הקבוצה היא מעל הכל. היינו חייבים זעזוע בקבוצה ולא הייתה לנו אפשרות אחרת לעשות זאת. משהו לא טוב עבר עלינו במחזורים האחרונים ואני מקווה שלקחנו החלטה נכונה. ימים יגידו".

עדיין לא ברור אם זפרן ימשיך גם בעונה הבאה אם יצליח להשאיר את עכו ליגה, אך במועדון קודם כל רוצים לראות את העונה מסתיימת ורק אחר כך יקבלו החלטות.

מומי זפרן מאמן עירוני רמת השרון. קובי אליהו
יוציא את עכו מהבוץ? זפרן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully