וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי חוגג: "ידעתי שזה יגיע, אבל אני עדיין לא מצליח לעכל"

הסנסציה הושלמה: אלפים צהלו בפאבים וברחובות, השחקנים שהתאספו בביתו של ג'יימי ורדי יצאו מכליהם, המאמן חגג מרחוק ונזכר בתקופות אפלות. התמונות, הסרטונים והציוצים מלילה היסטורי

רויטרס

בווידאו: שחקני לסטר סיטי ברגע הזכייה

העיר לסטר לבשה הלילה (שני) חג אחרי שקבוצת הכדורגל המקומית השלימה את אחת מהסנסציות הגדולות בהיסטוריה וזכתה באליפות אנגליה. 2:2 בין צ'לסי לטוטנהאם עשה את העבודה עבור השועלים ואלפים חגגו בפאבים וברחובות.

שחקני הקבוצה התאספו בשעת ערב מוקדמת בביתו של ג'יימי ורדי, כדי לצפות במשחק ביחד. בסיום ה-Vardyparty באמת הפכה למסיבה - מסיבת אליפות.

טוטנהאם, שניצחון היה משאיר אותה במירוץ, בירכה את לסטר דקות אחדות אחרי שהסיפור תם. הברכות המשיכו להגיע מכל כיוון, בין היתר מרומא, יובנטוס ובאיירן מינכן.

GettyImages

קלאודיו ראניירי התראיין בסיומו של הערב המרגש, וכהרגלו סיפק כמה ציטוטים לפנתאון. "אני עדיין האיש שפוטר מנבחרת יוון", אמר. "אני בן 64, נלחמתי הרבה מאוד שנים כדי להגיע לרגע הזה, אבל תמיד הייתי חיובי. תמיד האמנתי שבסופו של דבר אזכה באליפות כלשהי, אבל לא השתניתי. אני אותו מאמן שנחל גם כישלונות. כשמגיע הישג כזה, לפעמים אתה לא לגמרי מצליח לעכל אותו. כשטוטנהאם הובילה במחצית, הלב שלי ירד לתחתונים. אחרי שגארי קייהיל כבש, חשבתי שאולי יכול לקרות משהו, וכשהזאר כבש...כן, חגגתי". ראניירי הבהיר כי "אני נשאר בלסטר. העונה הזו לא תחזור, ואני מאמין שבעונה הבאה ננסה להיאבק על אחד מעשרת המקומות הראשונים בפרמיירליג".

וווס מורגן חגג ואמר לתקשורת האנגלית הלילה: "זו התחושה הכי טובה בקריירה. אי אפשר להיות גאים יותר מזה. כולנו עבדנו כל כך קשה, אף אחד לא האמין שאפשר לעשות את זה, אבל אנחנו כאן, אלופי אנגליה! עד שהגעתי לכאן, לא האמנתי שיכול להיות חיבור כזה. אנחנו כמו אחים. כולם ציפו שנרד ליגה, אבל רצינו להוכיח לכולם שהם טועים. אני מודה שלא האמנו שנגיע לזה".

אנדי קינג צייץ: "מהליגה השלישית לאליפות הפרמיירליג. לא ייאמן!", בעוד דני סימפסון כתב: "אני נשבע באלוהים שאני פאקינג מאוהב בקבוצה הזו. אתה לא מבינים, אף אחד לא מבין. זה פאקינג לא אמיתי. אני לא יודע מה לעשות".

ג'יימי ורדי (בתגובה לציוץ של הארי קיין עם תמונה של אריות)

ווס מורגן

דני דרינקווטר

אנדי קינג

דני סימפסון

ריאד מחרז

ג'פרי שלאפ

רוברט הות

גוקאן אינלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully