וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת העל: ללא סמית' ורנדל, מכבי תל אביב יורדת לאילת

2.5.2016 / 17:16

שני הפורוורדים של ז'אן טבק ימשיכו להעדר מהסגל במשחק החוץ בעיר הדרומית (19:05, ספורט 5). גיא פניני שב לסגל על חשבונו של אופייבו. עירוני נהריה תארח את בני הרצליה

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון בין מכבי תל אביב ואילת

המחזור ה-31 בליגת העל יגיע לסיומו מחר (שלישי) עם שני משחקים נוספים. במשחק מעניין מאוד בדרום תארח הפועל אילת של עודד קטש, אחרי התבוסה בירושלים, את מכבי תל אביב נטולת בריאן רנדל ודווין סמית' (0:2 למכבי תל אביב במפגשים בין הקבוצות העונה). עירוני נהריה רושמת עונה נהדרת ונמצאת גם בתקופה טובה, ויודעת שהיא חייבת לנצח את בני הרצליה בעין שרה אם ברצונה לתפוס את הביתיות בפלייאוף (1:1 בין הקבוצות העונה).

seperator

הפועל אילת -- מכבי תל אביב (19:05, ספורט 5)

אחרי תקופה פנטסטית שהעלתה אותה ממלחמות התחתית עד למאבק על ביתיות ברבע גמר הפלייאוף, חזרה הפועל אילת להיראות לא טוב כשהובסה במחזור האחרון בירושלים. בקבוצה הדרומית היו מאוכזבים בעיקר מנקודת השבירה המוקדמת של השחקנים, ומקווים לשיפור בנושא הזה כבר במשחק החשוב נגד מכבי תל אביב, שניצחון בו יהיה חשוב למאבקי הצמרת. אילת תצטרך את המשך היכולת הנהדרת של קאליף וואייט שקלע 20.7 נקודות בשלושת המחזורים האחרונים, ויכולת טובה בהרבה מהקפטן אפיק ניסים, שלא קלע בסיבוב הקודם נגד הצהובים לראשונה מזה שנתיים.

למרות שחזרה לנצח במחזור הקודם, במכבי תל אביב רחוקים מלהיות מרוצים מהיכולת של השחקנים. הצהובים הבטיחו בניצחון על קרית גת את המקום השני בתום העונה הסדירה, וכעת כל מה שנותר להם זה לנסות ולהכנס לכושר טוב לקראת הפלייאוף ולהמנע מפציעות. בקבוצה מודאגים מהעליות והירידות של השחקנים במהלך משחקים, כשנגד קרית גת החסרה מהתחתית איבדו הצהובים יתרון 16 נקודות בפחות מרבע, ובצוות המקצועי יודעים שאם המגמה הזאת תמישך, הם עשויים להתקשות ברבע גמר הפלייאוף. בריאן רנדל ודווין סמית', שנחו נגד קרית גת, ימשיכו לשבת בחוץ, כשגיא פניני שב לסגל אחרי חמישה משחקים ותופס את מקומו של אייק אופייבו.

גיא פניני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שב לסגל. פניני/ברני ארדוב

עירוני נהריה - בני הרצליה (19:00, פריצות בספורט 5)

התבוסה בשבוע שעבר בירושלים עצרה במעט את התקופה הפנטסטית של עירוני נהריה שגברה במחזורים האחרונים על מכבי תל אביב ומכבי חיפה ויצרה לעצמה הזדמנות נהדרת להשיג ביתיות ברבע גמר הפלייאוף. בנהריה יודעים ששני ניצחונות בשלושת המחזורים האחרונים, ששניים מתוכם משחקי ראש בראש נגד קבוצות שנלחמות איתה על מיקום, יספיקו למקום הרביעי, וינסו לעשות את הצעד הנוסף בעונה הפנטסטית שלהם. ריצ'רד האוול, שלא שיחק בשלושת המחזורים האחרונים, חוזר לסגל של הקבוצה על חשבונו של קמרון קלארק, שסובל מפציעה בכף הרגל ולא שיחק נגד הפועל ירושלים במחזור שעבר.

בני הרצליה הייתה המרעננת הרשמית של ליגת העל לאורך מחזורים רבים, אבל דווקא בתקופה האחרונה החלה הקבוצה של מיקי גורקה בנסיגה מפתיעה עם הפסד בית למכבי אשדוד ויכולת רעה מאוד בתבוסה הביתית למכבי ראשון לציון בשבוע שעבר. בהרצליה יודעים שאם המגמה השלישית תימשך הם עלולים להתדרדר לאזור המקומות 7-8 שמהם יהיה להם קשה מאוד להגיע לפיינל פור בסיום העונה. מי שנמצא בתקופה לא טובה הוא הקפטן של הקבוצה, אבירם זליקוביץ', שלא עבר את רף 10 הנקודות בששת המחזורים האחרונים, וירצה להראות אחרת נגד הקבוצה ממנה הגיע להרצליה לפני שלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully