וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאוט שעובד עם קבוצות מרוסיה הגיע לצפות בוואקמה ובן חיים

2.5.2016 / 20:08

הסקאוט, שעובד בין היתר עם ספרטק מוסקבה ולוקומוטיב מוסקבה, הגיע לבלומפילד כדי לעקוב אחרי השניים. אחרי הניגרי עוקבות כמה קבוצות רוסיות כבר מנובמבר. גם נציג של גנט הגיע

מערכת וואלה!

בווידאו: משדר הספורט היומי של וואלה! לקראת משחק העונה

סקאוט שעובד עבור מספר קבוצות ממוסקבה הגיע הערב (שני) לבלומפילד כדי לצפות במשחק העונה ולהתמקד בשני שחקנים: אנתוני וואקמה וטל בן חיים. וואקמה נמצא במעקב של מספר קבוצות מרוסיה כבר מנובמבר. הסקאוט עובד בין היתר עם ספרטק מוסקבה ולוקומטיב מוסקבה. גם נציג של גנט הגיע לעקוב אחרי שחקנים.

בהפועל באר שבע מקיימים את ההכנות האחרונות לקראת המשחק במלון לאונרדו בתל אביב. ברק בכר והצוות שלו עורכים כל הזמן שיחות אישיות עם השחקנים והיום בצהריים תערוך הקבוצה אימון קל שכולל הליכה ומתיחות באזור המלון. ככל שהמשחק מתקרב, השחקנים מעידים על כך שמפלס הלחץ עולה. "לא זכור משחק שהיה כל כך חשוב בשנים האחרונות. כל המדינה מדברת על המשחק הזה. אבל ברגע שנעלה על הדשא, הכל ייעלם", סיפר אחד השחקנים הבוקר.

בכר שוחח עם שחקניו ואת האסיפה המרכזית יקיים מאוחר יותר. בין היתר אמר המאמן לשחקנים: "חייבים לגמור את העבודה כבר במשחק הזה". במועדון יודעים שניצחון על מכבי תל אביב הערב יסגור את סיפור האליפות, כשגם תיקו אמור להוביל את הקבוצה לאליפות ראשונה ב-40 השנים האחרונות. בשנים ההם, אגב, באר שבע זכתה בשתי אליפויות ברציפות תחת אמציה לבקוביץ', מעט לפני שברק בכר נולד.

עד אתמול חלק מהשחקנים היו משוכנעים שאליניב ברדה יתורגל בהרכב ברגע האחרון במקום בן שהר, זאת בשל המאזן שלו במשחקי עונה. ברדה כבש במשחק העונה הראשון בבלומפילד ובעונה שעברה כבש שלושער מול הצהובים ובכלל, עונה שלישית ברציפות שהוא כובש מול האלופה – אך בכר לא תרגל אותו בהרכב והוא יפתח על הספסל, בדיוק כמו מאור בוזגלו. "ברור שברדה לא אהב את ההחלטה, אבל הוא שותק כי הוא יודע מה המטרה שעומד לנגד עינינו", הסבירו אתמול. "אם נביא אליפות, לכולם ברור מי יניף את הצלחת".

מאור מליקסון ואנתוני וואקמה ימשיכו באגפים, ויליאם סוארס בהגנה ומהראן ראדי, שחזר רק לאחרונה להרכב אחרי תקופה קשה שעבר, יפתח לצד ג'ון אוגו ואובידיו הובאן. שחקני הקבוצה מרוצים מאוד מהמערך הזה ובעיקר מהעובדה שבכר לא אמור לשנות את המערך מספר פעמים תוך כדי משחק: "כל אחד יודע מה התפקיד שלו ואיפה הוא צריך להיות כל רגע במשחק. אם ניצמד למה שבכר ביקש, אין סיבה שלא נחגוג בסוף הערב". אותו שחקן הוסיף: "תיקו ישרת אותנו מאוד, אבל אנחנו לא באים לשחק על תיקו, אלא לנצח את המשחק. חייבים לקרב הערב את העיר לתואר".

במועדון החליטו להתנתק מסאגת פרדראג ראיקוביץ'. "זה לא מה שיקבע את התוצאה. אם נתמקד בזה, זה רק יכול להזיק לנו", אמרו במועדון. למרות הדברים האלה, מאחורי הקלעים במועדון מחכים להחלטה של בית המשפט. שם סבורים כי אם ההתאחדות תקיים היום דיון בעניינו של השוער הוא לא ישחק הערב. הדובר גיל לבנוני מסר: "זה לא קשור אלינו. אנחנו מתעסקים בעצמנו".

עדכון ראשון: 11:29

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע (ימין). ברני ארדוב
מרוצים מהמערך. שחקני באר שבע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully