וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפצים שהושלכו מהיציע פגעו בקוון, קליימן קילל את משיח והורחק

בית"ר ירושלים תעמוד לדין על קריאות גזעניות ("מוחמד מת") והשלכת חפצים, והיא צפויה להיענש. השוער הורחק לאחר השריקה ויחמיץ את באר שבע. אוהדים ניסו לפרוץ למגרש, 12 נעצרו

one

צפו במהומות אחרי המשחק

מספר תקריות לא נעימות נרשמו הערב (ראשון) במשחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין, בעקבותיהן תעמוד המארחת לדין, על אבוקות, השלכת חפצים וקריאות גזעניות. לראשונה העונה הסכימו הקבוצות כי רק המארחת תורשה להכניס קהל למשחקים ביניהן, במטרה למנוע את האירועים שמתרחשים בדרך כלל במפגש הטעון הזה, אך נראה כי זה לא כל כך עזר.

עוד לפני שריקת הפתיחה, אוהדי בית"ר ירושלים זרקו אבוקה ורימון עשן למגרש ושרקו בוז לשחקני סכנין שהתאספו על כר הדשא וגם למאמן יוסי אבוקסיס. לאורך כל המחצית הראשונה נשמעו קללות גזעניות רבות מכיוון היציעים ואף נזרקו חפצים לכר הדשא. 12 מהאוהדים נעצרו על ידי המשטרה ו-24 נוספים הוצאו מתחומות האצטדיון אחרי שהפרו את הסדר.

שלומי אזולאי כיכב עם שלושער והוביל את בני סכנין ל-0:3 על בית"ר ירושלים

seperator

נגד בית"ר ירושלים עומד עונש של הפחתת שתי נקודות על תנאי בשל קריאות גזעניות, ואם תקבל בסופו של דבר עונש של משחק רדיוס הדבר עשוי להשפיע על מאבק האליפות, שכן משחק הבית הבא של בית"ר ירושלים הוא מול מכבי תל אביב. מי שייעדר מול האלופה הוא עומר אצילי, שספג במהלך המשחק צהוב חמישי העונה.

לאחר השער השלישי של בני סכנין נשמעו שוב קריאות גזעניות מהיציעים ובמערכת הכריזה השמיעו מוזיקה חזקה על מנת שתסתיר אותן, אך ניתן היה לשמוע צעקות "שיישרף לכם הכפר" ו"מוחמד מת". בתוספת הזמן הושלכו חפצים על ידי האוהדים ואף פגעו בראשו של הקוון משה בוחבוט. לאחר מכן טען בוחבוט כי הוא מקבל הודעות ובהן איומים על חייו וכי הוא מתכוון לפנות למשטרה. בנוסף, במהלך המהומה הזו מספר אוהדים ניסו לרדת למגרש ונחסמו.

הקוון משה בוחבוט לאחר שנפגע מחפץ בראשו. אופיר סער, מערכת וואלה! NEWS
ראשו החבול של הקוון משה בוחבוט/מערכת וואלה! NEWS, אופיר סער

בסיום המשחק, לאחר השריקה, הורחק שוער בית"ר ירושלים בוריס קליימן לאחר שפלט מילים מיותרות ואף קילל את השופט מנשה משיח, והוא ייעדר ממשחקה הבא של הקבוצה מול הפועל באר שבע. קליימן עלול לספוג עונש השעיה של יותר ממשחק אחד, ואז יחמיץ גם את ההתמודדות מול מכבי תל אביב. סתיו שושן, שוערה השני של הקבוצה, יערוך בעקבות השעיתו של קליימן הופעת בכורה בליגת העל.

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אוהדי בית"ר/קובי אליהו

בסכנין שמחו מאוד לאחר הניצחון. שחקן בקבוצה אמר: "היו הרבה מקרים במהלך המשחק שרצינו לרדת מהמגרש, אבל הוכחנו בצורה טובה יותר לבית"ר והראנו שאנחנו ראויים למקום הרביעי".

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס אמר לאחר המשחק: "לא חשבנו שיהיה קל. זה מגרש אחד הקשי בארץ ובית"ר עשתה עונה גדולה. חלמתי לנצח וחשבתי שגם תיקו יהיה תוצאה לא רעה. זה מה שיפה בכדורגל, שמח שהשחקנים מילאו את ההוראות בצורה פנטסטית. מגיע להם הרבה קרדיט על משחק אדיר. הגענו להמון מצבים והם לאפס". על הבלגן ביציעים: "זה ברור שזה לא משחק רגיל מבחינת הקהל. בתוך תוכי אני לא שונא את בית"ר, היו לי שנים יפות פה. אפילו עם כל הקללות יש לי משהו בלב למועדון הזה. אפילו לא שמחתי את הגולים. פחדתי שאני אעשה יש קטן ואגיע לוועדת המשמעת עוד פעם. דיברנו עם השחקנים לפני המשחק להגיע רגועים. אני חושב שזה עבר בשלום".

על החיבור על המועדון: "בכל קבוצה צריך להביא תוצאות ואם מביאים יש אווירה טובה. למדתי תמיד להשאר עם הרגליים על הקרקע גם כשטוב וגם כשרע". על המשחק הבא מול מכבי חיפה: "שתי הקבוצות בתקופה טובה ובשבוע הבא יהיה קרב קריטי על המקום הרביעי. נקווה להשיג תוצאה טובה גם שם".

מאמן בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ': "לא שיחקנו טוב והפסדנו בצדק. ניסינו הכל כדי לשלוט במשחק במחצית השנייה והכנסנו את כל הכלים ההתקפיים שלנו. כנראה שבגלל שאין לנו על מה להלחם לא הצלחנו, וקיבלנו היום סטירה". על הקריאות מהיציע: "לא צריך להתייחס לדברים האלה. עשינו עונה טובה. הקהל תמך בנו כל העונה ואני מצטער. נבדוק איך אפשר להשתפר ונעשה את זה".

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
"אם מביאים תוצאות יש אווירה טובה". אבוקסיס/קובי אליהו

על השער השנוי במחלוקת: "ב-0:1 אולי היינו חוזרים למשחק, אבל אין מה לעשות צריך להסתכל על עצמנו". על הכושר הלא טוב של הקבוצה: "כשאתה מגיע לפלייאוך העליון עם 14 נקודות הפרש ובלי לחץ, צריך להרים את הקבוצה כל פעם מחדש וזה לא קל. אף אחד לא ייקח לנו מה שעשינו".

שלומי אזולאי: "אני לא חושב שזה היה המשחק הכי טוב שלי העונה, אבל הכדור נכנס לי. יש שחקנים שמוסרים לי ואני שמח מאוד להיות הרגל המסיימת. מודה לקבוצה".

חאלד חלאיילה: "היום ניסיתי להתאפק כל המשחק. שחקני בית"ר עשו פרובוקציות אבל לשמחתי השחקנים שלנו התמקדו בלנצח את המשחק. מגיע לאוהדים שלנו על העונה הזו ואנחנו מגישים להם את הניצחון. נמשיך לעבוד קשה כדי לעמוד במטרות שלנו. חבל שקוראים דברים כאלה במגרשים והתביישתי במה שקרה אבל התרכזנו רק בלנצח את הקבוצה הזו והקהל הזה". על שיא הצהובים: "אני אעבור את המאמן שלי ואני שמח. אני רוצה לתת הכל בשביל הקבוצה הזו ואם אני מקבל צהובים זה לא משנה העיקר שנצליח ולסיים במקום הרביעי".

אורן חזן עם אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אורן חזן בין האוהדים/קובי אליהו
אוהד בית"ר נעצר. קובי אליהו
אחד האוהדים מובל למעצר/קובי אליהו
אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
חברי לה פמיליה ביציע/קובי אליהו
אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
המהומה בסיום/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully