וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני באנגליה: טוטנהאם יוצאת לצ'לסי כדי לשמור על סיכוי לאליפות

התרנגולים יגיעו לסטמפורד ברידג' (21:45, ספורט1) בידיעה שתיקו או הפסד בדרבי יעניק את התואר ללסטר סיטי. דלה עלי הושעה עד סיום העונה וייעדר. טיבו קורטואה חוזר מהשעיה לשערם של הבלוז

המחזור ה-36 בפרמיירליג יגיע מחר (שני) לסיומו עם משחק בין צ'לסי לטוטנהאם, בסופו תוכל לסטר סיטי לחגוג אליפות היסטורית במידה והתרנגולים לא ינצחו.

שחקן צ'לסי, אדן הזאר, מול שחקן טוטנהאם, טובי אלדרווירלד. רויטרס
צ'לסי תגיע להפריע. הזאר מול אלדווירלד/רויטרס

אחרי ה-1:1 של לסטר סיטי מול מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם תצא למשחק חוץ אצל היריבה הגדולה צ'לסי ותנסה לנצח על מנת לשמור על סיכוי קטן לזכות באליפות. כל תוצאה חוץ מניצחון של התרנגולים יתן את האליפות באופן סופי למוליכה, שכן הפער בין השתיים לפני המשחק עומד על שמונה נקודות, ואחריו יוותרו בקופה שש נקודות. טוטנהאם סימה במחזור הקודם בתיקו מאכזב מאוד מול ווסט ברומיץ' אך באופן כללי היא מגיעה בכושר מצוין וברצף של שבעה משחקים ללא הפסד. בעשרת משחקי הדרבי הלונדונים בהם השתתפה היא הפסידה רק פעם אחת.

במקרה של הפסד מול צ'לסי, קבוצתו של מאוריסיו פוצ'טינו, שחתם השבוע על הארכת חוזהו, תאלץ להתחיל להסתכל על הקבוצות שמתחתיה, ארסנל ומנצ'סטר סיטי, שאורבות לה ועוד עשויות לעקוף אותה בטבלה. הארגנטינאי ייאלץ להסתדר במשחק, ועד סיום העונה, ללא הכוכב הצעיר שלו דלה עלי, שספג עונש השעיה משלושה משחקים בשל אגרוף ששלח לבטנו של קלאודיו יאקוב מווסט ברום. אריק דייר, שנפצע באותו משחק, עדיין בספק.

קבוצתו של חוס הידינק ניצחה במחזור הקודם 1:4 את בורנמות' וקטעה רצף של שני הפסדים והיא בעצם סיימה את העונה. למרות זאת, משחק מול טוטנהאם הוא תמיד זריקת מוטיבצייה עבור הבלוז, שישמחו להעניק ללסטר את התואר על חשבון יריבתה השנואה. במשחק הבית הקודם היא הפסידה למנצ'סטר סיטי, ואם תפסיד שוב זו תהיה הפעם הראשונה שהיא מפסידה שני משחקים ברצף בסטמפורד ברידג' מאז נובמבר 2011. טיבו קורטואה יחזור אל בין הקורות אחרי השעיה של שני משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully