וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רפאלוב כבש, קלאב ברוז' מתקרבת לזכייה באליפות בלגיה

הקשר כבש את השישי שלו העונה בליגה ב-1:3 על גנק, ולקבוצתו שלוש נקודות יתרון בפסגה על פני אנדרלכט שניצחה 0:2 את גנט של גרשון וסייף. זלצבורג, ללא דמארי, הבטיחה מעשית זכייה באליפות אוסטריה

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
חזר לכבוש בליגה אחרי כחודשיים וחצי. ליאור רפאלוב/GettyImages

ליאור רפאלוב כבש הערב (ראשון) את שער הליגה השישי שלו העונה וקירב את קלאב ברוז' לאליפות עם ניצחון 1:3 על גנק. למוליכת הליגה הבלגית יש יתרון בן שלוש נקודות בפסגה על פני אנדרלכט, כשלסיום העונה נותרו ארבעה מחזורים, כולל ביקור של אנדרלכט בברוז'. רפאלוב פתח בהרכב, ראה את ההולנדים סטפנו דנסוויל (21) ורוד פורמר (43) כובשים, ובדקה ה-60 קיבל כדור מחוסה איסקיירדו, העביר לרגל ימין ומ-10 מטרים בעט שטוח אל הרשת כדי לקטוע בצורת של כחודשיים וחצי במסגרת הליגה. 10 דקות לאחר מכן הוחלף.

רמי גרשון וקני סייף התרחקו משמעותית ממאבק האליפות בבלגיה, אחרי שגנט שלהם הפסידה 2:0 לאנדרלכט בקרב הצמרת. כעת האלופה מרוחקת שש נקודות מקלאב ברוז' ושלוש מאנדרלכט. גרשון וסייף, שפתח אחרי שהכרטיס האדום שלו מהמחזור הקודם בוטל, השלימו 90 דקות, אבל שערים של הבלם מודו אמבוג'י (38) ופרנק אצ'יאמפונג (87) סידרו ניצחון למארחת מבריסל.

* עומר דמארי לא נכלל בסגל של רד בול זלצבורג, שהבטיחה מעשית את הזכייה באליפות אוסטריה אחרי 0:2 על אוסטריה וינה, שהגיעה למשחק ללא רועי קהת. זלצבורג עם תשע נקודות יתרון בפסגה, והפרש שערים עדיף על פני ראפיד וינה, כשלסיום העונה נותרו שלושה מחזורים.

* ויטסה, ללא שרן ייני המוצהב, הפסידה בבית 3:1 לאוטרכט לאחר שכבר הוליכה. כעת הקבוצה במקום העשירי, עם סיכוי קלוש המוליך לפלייאוף על הליגה האירופית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully