וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט המחוזי קבע: ראיקוביץ' יוכל לשחק מול הפועל באר שבע

1.5.2016 / 16:20

מכבי תל אביב קיבלה את מבוקשה מבית המשפט המחוזי, שהוציא צו מניעה ארעי על עונש ההרחקה של השוער, שיפתח במשחק העונה (ב', 20:55, ער' 1). בבאר שבע הגיבו: "אנחנו מתעסקים בעצמנו"

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: מסיבת העיתונאים של פטר בוס וגל אלברמן

פרדראג ראיקוביץ' רשאי לעמוד בשערה של מכבי תל אביב במשחק העונה מול הפועל באר שבע מחר (שני, 20:55, ערוץ 1) - כך קבע היום בית המשפט המחוזי. מכבי תל אביב פנתה בבקשה לקבל צו עיכוב ביצוע על ההחלטה של בית הדין של ההתאחדות להשית על השוער הסרבי שלושה משחקי הרחקה בגין הדחיפה של יוסי אבוקסיס בדוחא, וזכתה למעשה בצו מניעה ארעי שיהיה תקף עד הדיון הבא ביום רביעי.

ראיקוביץ' שמע על ההחלטה משחקני נערים שהתאמנו במגרש המקביל וצעקו לעברו אחרי שקיבלו עדכון למכשירים הסלולריים. דחיית העונש אומרת שהוא יחמיץ את שלושת המחזורים האחרונים של העונה, כל עוד לא ייקבע אחרת בערעור, ויעמוד לרשות מכבי תל אביב שוב בגמר הגביע.

משחק שבונה קריירה: המבחן של דניאל ליפשיץ, אבי ריקן ודור מיכה

סיפור הקריירה של ברק בכר כשחקן מספר מדוע הוא מצליח כמאמן

פרדראג ראיקוביץ' מכבי תל אביב. קובי אליהו
קיבל את הבשורה מנערים שהתאמנו במקביל. פרדראג ראיקוביץ'/קובי אליהו

אגב, השופט אורנשטיין קבע כבר לפני שש שנים, בעניין אייל ברקוביץ' וקורס הפרו, שלא ייתכן שלא תינתן זכות ערעור בתקנון ההתאחדות לכדורגל (בערעור שהוגש אחר כך לעליון, משכו הצדדים את טענותיהם ולמעשה החלטתו של אורנשטיין נותרה באוויר).

מרטין ביין, מנכ"ל מכבי תל אביב, אמר בתגובה להחלטה: "מכבי תל אביב קיבלה היום את החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב המעכבת את ביצוע העונש שהטיל בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל על פרדראג ראיקוביץ'. אנחנו נמשיך לעקוב בעניין אחר ההתפתחויות".

מבאר שבע נמסר בתגובה: "זה לא קשור אלינו. אנחנו מתעסקים בעצמנו".

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא מודאג משתי תוצאות התיקו המאופסות. פטר בוס/קובי אליהו

עוד לפני הבשורה החיובית מבית המשפט, הצהובים ערכו מסיבת עיתונאים שבמהלכה דיבר המאמן פטר בוס על המפגש הקרוב והתייחס לראשונה לטענות של יוסי אבוקסיס כי קילל אותו במהלך המשחק האחרון.

בוס אמר בפתח דבריו: "מחר זה משחק קל - התוצאה הטובה היחידה היא ניצחון. נגיע כדי לנצח, תיקו או הפסד זה אותו דבר מבחינתנו. זה פשוט, נגיע כדי לנצח. נשחק את המשחק שלנו. אם תבחנו את העונה, תראו שכבשנו יותר מכל קבוצה אחרת. בין שני המשחקים שלא כבשנו עכשיו בליגה, היו לנו שלושה שערים בגביע נגד סכנין. יש לנו מספיק שחקנים שיבקיעו שערים ואנחנו יוצרים הרבה מצבים. ספרתי לפחות שמונה מצבים נגד סכנין במחצית השנייה. זה קרה רק כשדחפנו קדימה אחרי כשעה. אני לא מודאג. אני לא מרגיש את הלחץ, זה מה שאני אוהב במשחקים האלה. אתם קוראים לזה מאני טיים, אלה המשחקים הפנטסטיים והמרגשים באמת".

על המומנטום: "לא ראיתי את באר שבע מדי שבוע, את הקבוצה שלי אני רואה מדי יום. אנחנו בכושר מצוין. אם אנתח בלי קשר לתוצאות, אז תקפנו היטב והגנו היטב, פשוט לא כבשנו בשני המחזורים האחרונים. זה לא כושר לא טוב, אלא חוסר מזל. הרי אם ברק לא היה פוגע בקורה, הייתם מדברים אחרת".

על דניאל ליפשיץ: "הוא היה טוב בפעמים הספורות ששיחק, ואני רואה אותו מדי אימון. הוא לא רק אדם טוב אלא גם שוער טוב מאוד. הוא השוער השני והוא מחכה לרגעים כאלה. הוא צריך להיות מוכן, אולי זה הרגע הגדול שלו. זו הזדמנות אדירה".

על אירועי דוחא: "זה משהו שאין לו מקום במגרש כדורגל, זה לא שייך לכדורגל באופן כללי. זו הדעה הכללית שלי. לא דיברתי שם עם השופט בכלל, גם לא במחצית. לא אני זה שהלכתי לספסל של סכנין אלא אבוקסיס הגיע לספסל שלנו. לא קיללתי אותו. כל מה שקרה שם לא היה צריך לקרות, על זה אני מדבר - אין לזה מקום בכדורגל".

על טל בן חיים: "הוא בכושר טוב, כשיר במאה אחוז, כמו האריס מדוניאנין. גם נוסא איגייבור התאמן איתנו כל השבוע, הוא חוזר לקבוצה וכמעט כולם עומדים לרשותי וזה סימן טוב".

גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
לא מעניין מה חושבים אחרים. גל אלברמן/GettyImages

גל אלברמן: "אנחנו קבוצה מאוד מאוחדת, כולם כאן אחד בשביל השני ויש קהל עצום מאחורינו. לא מעניין אותנו מה אחרים חושבים או רוצים. מחר נרגיש את הקהל שלנו טוב בגב".

על הכושר בשבועיים האחרונים: "לאורך העונה יש עליות ומורדות, ובשני המחזורים האחרונים איבדנו נקודות, אבל זה היה צירוף מקרים שלא צריך ליחס לו יותר מדי חשיבות. סטטיסטית, אנחנו הקבוצה שהבקיעה הכי הרבה שערים. על פניו, יש לנו יתרון בנושא הזה, אבל צריך לראות איך יסתיים המשחק מחר ואם צריך גם לשפר את מאזן השערים שלנו. אני לא חושב ששער כזה או אחר יכריע את המשחק ואת העונה כולה".

על הניסיון במשחקי הכרעה: "יש לנו ניסיון ברגעים האלה שהרבה מאוד מונח על הכף. האופי של הקבוצה בנוי על זה, ועם הגישה הזו אנחנו מגיעים. אנחנו יודעים להתמודד עם הלחץ הזה שכולם מדברים עליו, וכבר הוכחנו את זה. אנחנו דרוכים לקראת המשחק, לא מעבר לזה. אני רוצה את האליפות הזו כאילו מעולם לא זכיתי באליפות. אנחנו מרגישים כאילו זו האליפות הראשונה, וזה מה שמניע אותנו. אחרי שנשיג אותה, נוכל להשוות איזו הייתה המתוקה ביותר. בשנים קודמות המאבק לא היה צמוד, אבל אנחנו אוהבים אתגרים ומתמודדים איתם".

על ליפשיץ: "לא מדובר בשוער צעיר, הוא מנוסה. דניאל הוא בחור פיקח שעובד קשה מאוד ואנחנו מאחוריו. אנחנו ניתן לו להרגיש שהוא חלק מאיתנו, שאנחנו ביחד איתו בסיטואציה, אבל הוא יהיה בסדר".

פטר בוס עם שחקניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully