וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן הוייר בשיקגו, תופס גרמני עשה היסטוריה בדראפט

הקוורטרבק ששוחרר מיוסטון ייתן תחרות לג'יי קאטלר. מוריץ בוהרינגר בן ה-22 נבחר במקום ה-180 על ידי מינסוטה והפך לשחקן הבינלאומי הראשון אי פעם שנלקח בדראפט. סן דייגו בחרה באח של ג'יי ג'יי וואט

בריאן הוייר יוסטון טקסאנס. Eric Christian Smith, AP
מגיע לווינדי סיטי. הוייר/AP, Eric Christian Smith

דראפט 2016 של ה-NFL הגיע הלילה (בין שבת לראשון) לסיומו, אבל עוד לפני שנעבור לחדשות מיום הנעילה, הבשורות הבולטות של הלילה הגיעו מהעיר המארחת, שם הברס הודיעו כי הקוורטרבק בריאן הוייר, שפתח בעונה שעברה במדי יוסטון והגיע עם הטקסאנס עד לפלייאוף, חתם לעונה וישמש כמחליפו של ג'יי קאטלר, שיקבל כעת פייט הרבה יותר משמעותי על העמדה.

* בדראפט עצמו, הקאובויס לקחו קוורטרבק, לראשונה מאז 2009, כאשר עם הבחירה ה-135 הורידו מהלוח בסיבוב הרביעי את דאק פרסקוט ממיסיסיפי סטייט. על פי הדיווחים, דאלאס ניסתה, ולא הצליחה, לעשות טרייד ביום הראשון של הדראפט ולקחת את פקסטון לינץ', שבסופו של דבר הלך לדנבר.

* גם לאוקלנד יש קוורטרבק חדש, קונור קוק ממישיגן סטייט, שנלקח בתחילת הסיבוב הרביעי אחרי שהריידרס עשו טרייד-אפ.

* ערב מרגש היה גם למשפחת וואט. אחיו של ג'יי ג'יי, דרק, פולבק שכמו כוכב יוסטון שיחק אף הוא בוויסקונסין, נבחר במקום ה-198 על ידי סן דייגו. "לא יכול להיות שמח יותר וגאה יותר עבור אחי! מדהים! אני בוודאות בא לבקר אותך", צייץ ג'יי ג'יי, שדווקא יארח את הצ'ארג'רס בסוף נובמבר למה שעשוי להיות מפגש משפחתי מעניין.

* עוד אח שמצא לעצמו בית הוא הפולבק גלן גרונקובסקי, בוגר קנזס סיטי, שסיכם את תנאיו בבפאלו בילס לאחר שלא נבחר בדראפט. הוא האח החמישי והכי צעיר במשפחה.

* והייתה גם היסטוריה הלילה: מוריץ בוהרינגר, תופס מהליגה הגרמנית בפוטבול, שמעולם לא שיחק בקולג', הפך לשחקן הבינלאומי הראשון אי פעם שנבחר בדראפט, לאחר שמינסוטה, שעקבה אחריו בתקופה האחרונה, הימרה עליו עם הבחירה ה-180. בוהרינגר בן ה-22 היה רוקי העונה בליגה הגרמנית וינסה להשתחל איכשהו לסגל הסופי של הווייקינגס, אבל גם אם לא, הרי שמדובר ברגע שעשוי לסמן את תחילתה של מהפכה קטנה ב-NFL. "הדראפט הוא המקום להגשים חלומות", אמר המאמן מייק זימר, בעוד התופס סיפר: "התחלתי לראות פוטבול בגלל אדריאן פיטרסון. להיות איתו בסגל זה הדבר הכי מגניב בעולם".

* לסיום, הסיפור הביזארי מהסיבוב הראשון מסרב לגווע. על פי גורמים בליגה, הרייבנס כבר עמדו לבחור בלארמי טאנסיל במקום השישי, אך שינו את הבחירה ברגע האחרון בגלל הווידיאו שהתפרסם בחשבון הטוויטר של השחקן ובו הוא נראה מעשן מבאנג דרך מסכת אב"כ. טאנסיל טען שהחשבון נפרץ דקות לפני הדראפט, אבל בבולטימור, שם ידעו לאורך השנים לא מעט צרות מחוץ למגרש, העדיפו להימנע מעוד הפתעות וטאנסיל צנח לבחירה ה-13 ולמיאמי, מה שיעלה לו כשבעה מיליון דולר בחוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully