וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גולדן סטייט לא סימנה את דיוויד בלאט כמועמד להחליף את וולטון"

ב-ESPN טוענים כי סטיב קר לא ימהר לפנות למאמן הישראלי, בו היה מעוניין ב-2014 בתור עוזר: "בזמנו השילוב הזה היה נראה הגיוני יותר, עכשיו לא". יואינג יתראיין למשרת המאמן הראשי בסקרמנטו

צילום מסך

אחרי שוושינגטון, ברוקלין, מינסוטה והלייקרס כבר מצאו מאמן לעונה הבאה, ישנן קבוצות ב-NBA שעדיין נמצאות בעיצומו של התהליך. אחת מהן היא סקרמנטו, שמחפשת מחליף לג'ורג' קארל שפוטר מיד עם תום העונה. אדריאן ווז'נרובסקי מ'יאהו' מדווח הבוקר (ראשון) כי אחד המועמדים הבכירים לאימון הקינגס בעונה הבאה הוא פטריק יואינג, שמשמש כיום כעוזר מאמן בכיר בשארלוט. הקבוצה של עומרי כספי אף תערוך לשחקן העבר ראיון בקרוב, ועשויה להעניק לו משרת אימון ראשית לראשונה מאז החל בקריירת האימון שלו לפני כ-13 שנה, במהלכן רשם קדנציות כעוזר בשארלוט, אורלנדו, יוסטון ו-וושינגטון.

פטריק יואינג עוזר מאמן שארלוט. רויטרס
יעבור לקדמת הבמה? יואינג/רויטרס

ב'יאהו' גורסים כי אחת הסיבות העיקריות למועמדות של יואינג היא האפשרות שיטפח את דמרכוס קאזינס על ומחוץ ולמגרש. בשנים האחרונות יואינג שימש כמנטור עבור כמה סנטרים בכירים בליגה כולל יאו מינג, דוויט הווארד ואל ג'פרסון. בשנים קודמות יואינג התראיין שלוש פעמים לתפקיד של מאמן ראשי - בשארלוט ודטרויט - אך לא קיבל את המשרה.

מועמדים נוספים שהועלו בהקשר של סקרמנטו הם סם מיטשל, ויני דל נגרו, מייק וודסון ונייט מקמילן, בזמן שהבעלים ויווק רנאדיבה מעדיף דווקא את קווין מקהייל.

גם דיוויד בלאט עדיין מנסה למצוא את הקבוצה הבאה שלו. מארק שטיין מ-ESPN צייץ הלילה כי "מקורות מוסרים לי שדיוויד בלאט הוא לא אחת המטרות העיקריות של גולדן סטייט, למרות שהיה קרוב להצטרף לצוות של סטיב קר ב-2014". אמש נודע כי לוק וולטון, עוזרו של קר ומי שעבר לקדמת הבמה כשהמאמן הראשי חלה בתחילת העונה, חתם בלייקרס, אך כלל לא בטוח שבלאט יהיה אחד המועמדים להחליפו. "ביוני 2014, כשלבלאט לא היה ניסיון ב-NBA וגם לא לסטיב קר, שיתוף הפעולה הזה היה נראה הגיוני יותר עבור שניהם", כתב שטיין.

פשוט לא כוחות: 92:124 לסן אנטוניו על הת'אנדר במשחק 1, שיא לגרג פופוביץ'

אחרי המהלומה במשחק 1: דוראנט מהלל את פופוביץ', דאנקן מתמוגג מאולדריג'

רביץ מנתח את יחסי הכוחות למשחקי 7 בין מיאמי לשארלוט ובין טורונטו לאינדיאנה

עוד באותו נושא

דוראנט עוקץ? "מסתבר שמאמן מצוין זה הדבר הכי חשוב ב-NBA"

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס עם סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
לא הפעם. קר ובלאט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully