וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון בהפועל כפר סבא, שרון מימר: "לא היה יותר מאני טיים מזה"

1.5.2016 / 8:25

המאמן שחרר לחץ רב לאחר הניצחון על עירוני קרית שמונה: "השחקנים הנהדרים שלי שהוכיחו שיש להם מקום של כבוד בליגה הבכירה". רן יצחק ייבדק, חשש שגמר את העונה

one

מתח רב השתחרר אתמול (שבת) בהפועל כפר סבא לאחר הניצחון 1:2 על עירוני קרית שמונה. "לא היה יותר מאני טיים מזה", פירגן שרון מימר לשחקנים. "שש הנקודות בשני המשחקים האחרונים כשרבים כבר הורידו אותנו ליגה זו התשובה של השחקנים הנהדרים שלי שהוכיחו שיש להם מקום של כבוד בליגה הבכירה. אני גאה בבחורים האלה אבל אני מזכיר להם שעדיין לא הבטחנו את ההישארות של הפועל כפר סבא ויש לנו עוד משימות כי יש עוד נקודות בקופה".

מימר ימשיך בהפועל כפר סבא אם תישאר בליגה. למאמן יש סעיף בחוזה המקנה לו חוזה אוטומטי לעונה הבאה אם הקבוצה נשארת בליגה והבעלים סתיו שחם ישמח כשזה יקרה. היום יבדקו בקבוצה מה מצבו של החלוץ רן יצחק שנפצע בשריר רגלו במחצית הראשונה והוחלף. בקבוצה חוששים כי יצחק גמר את העונה אבל רק אחרי צילום תיקבע האבחנה הסופית. אוהד כהן אמור היה לציין במשחק הבא את הופעת ה -400 שלו בליגה הראשונה אבל הרחקתו תימנע זאת ממנו. בקבוצה משוכנעים כי כהן בן ה-40 יעמוד ביעד במחזור האחרון מול מכבי נתניה.

שלומי דורה על סף התהום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully