וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פנתה למחוזי בבקשה לעיכוב ביצוע העונש של ראיקוביץ'

1.5.2016 / 6:52

מכבי תל אביב לא מרימה ידיים ומקווה כי ביהמ"ש יפסוק על הליך שיפוט לא תקין ויאפשר לשוער לשחק. השחקנים סומכים על ליפשיץ: "יש לו אופי חזק, אין מה לחשוש". חביב אוחיון, שאמור להיכלל בסגל, נפצע באימון

יוסי ציפקיס

בווידאו: המהומה שהובילה להרחקתו של פרדראג ראיקוביץ'

פחות מ-48 שעות למשחק העונה מול הפועל באר שבע, ובמכבי תל אביב עדיין לא הרימו ידיים בכל הקשור לשיתופו של פרדראג ראיקוביץ'. במועדון מעריכים כי לא יקבלו סעד מנשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות ולכן פנה הבוקר (ראשון) היועץ המשפטי של מכבי תל אביב עורך הדין מורן מאירי לבית המשפט המחוזי בתל אביב בפנייה דחופה על מנת שיורה על עיכוב ביצוע פסק הדין, אשר כזכור השית ביום רביעי שעבר עונש של שלושה משחקים בחוץ על השוער הסרבי.

כ-1,000 אוהדי מכבי תל אביב הגיעו לקרית שלום לאימון המסכם

מסתמן: ראדי יפתח אצל באר שבע במשחק העונה, בוזגלו יסופסל

שחקן של מאמן: הקריירה המפתיעה של ברק בכר כשחקן

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. קובי אליהו
ניסיון אחרון. ראיקוביץ'/קובי אליהו

במכבי תל אביב מקווים כי בית המשפט ישתכנע שראיקוביץ' היה חייב לקבל ייצוג בבית הדין ויפסוק כי הליך השיפוט של השוער לא היה תקין. במצב כזה מכבי תל אביב וההתאחדות תפגשנה בבית המשפט ותצטרכנה להעלות טיעונים משכנעים. במידה ששופט המחוזי יתערב ויחשוב כי ההליך לא היה תקין, תוכל מכבי תל אביב לייצג את השוער ועד שיחלו הדיונים בבית הדין מחדש, השוער יוכל לשחק מחר מול הפועל באר שבע.

במידה שבית המשפט המחוזי יבחר לא להתערב בהליך שהיה בבית הדין, יעמוד מחר דניאל ליפשיץ בין הקורות והשחקנים במכבי תל אביב משוכנעים שהוא יעמוד בכך בצורה מכובדת. "דניאל שוער מצוין ויש לו גם אופי חזק", העיד אתמול אחד משחקני מכבי תל אביב. "מכבי תל אביב לא צריכה לחשוש מהופעתו. אם נדע להבקיע נגד באר שבע, ננצח את המשחק ולא תהיה שום בעיה עם זה שדניאל יעמוד בין הקורות".

אגב באימון אתמול נפצע חביב אוחיון שאמור להיות שוער המשנה מחר במידה שראיקוביץ' לא ישחק. היום תתברר חומרת הפציעה של אוחיון והצהובים יידעו אם הוא בכלל כשיר להיות בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully