וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מלגלגים על אדאן, לואיס אנריקה: "אף אחת מהגדולות לא תמעד"

השוער שהצהיר כי "ישמח לדפוק את ברצלונה" שוב פישל, ובברצלונה מתבדחים על חשבונו: "כמו שמוריניו אמר - קסיאס הבא". זידאן: "בייל יכול לעשות את מה שרונאלדו עושה". אתלטיקו אופטימית

one

בווידאו: תקציר ה-0:2 של ברצלונה על בטיס

שלוש הגדולות של הליגה הספרדית ניצחו לשם שינוי אמש (שבת), והסטטאטוס קוו בצמרת נותר כשם שהיה: ברצלונה ראשונה, אתלטיקו מדריד שנייה וריאל מדריד שלישית, אך הפערים עדיין קטנים מאוד, ולמעשה, כל השלוש בילו זמן מה בפסגת הטבלה אמש.

מה נשאר לשלוש הראשונות עד תום העונה:

ברצלונה:
אספניול (ב)
גרנאדה (ח)

אתלטיקו מדריד:
לבנטה (ח)
סלטה ויגו (ב)

ריאל מדריד:
ולנסיה (ב)
לה קורוניה (ח)

seperator

ריאל מדריד נאלצה לעבוד קשה מאוד לפני שגברה על ריאל סוסיאדד 0:1 מנגיחה נהדרת של גארת' בייל בדקה ה-80. "הדבר החשוב היה לקחת את שלוש הנקודות הללו", אמר זינדין זידאן בסיום. "אם לא היינו, היתה לנו משימה קשה מאוד. כל השחקנים נלחמים עבור הקבוצה, זה דבר נהדר. עמדנו באתגר". המאמן נדרש לגומלין חצי גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי בהמשך השבוע וטען: "טוני קרוס היה זקוק למנוחה היום. הייתי רוצה לחשוב שכריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה יהיו כשירים למשחק".

זידאן הוסיף התבטאות שתפסה כותרות בתקשורת הספרדית הבוקר, כשטען ש"בייל יכול לעשות את אותם דברים כמו כריסטיאנו רונאלדו, הוא מתאושש מהפציעה וכבש שער סופר חשוב". המאמן התייחס גם לגבי הפציעות המרובות של שחקני ריאל לאחרונה: "אני סובל הרבה לאחרונה, אבל כנראה שזה מה שמאמן בקבוצה כל כך גדולה צריך לעבור. נכון לעכשיו אנחנו מוכיחים שיש לנו קבוצה חזקה".

בייל הוסיף: "אנחנו יודעים שאם ברצוננו לזכות באליפות, נצטרך לנצח את כל המשחקים. כל משחק שנותר הוא כמו גמר, ונילחם עד סוף העונה. רונאלדו ובנזמה שני חלוצים מצוינים, אבל יש לנו קבוצה מצוינת שעובדת קשה והשגנו תוצאה טובה. יהיה משחק קשה מאוד מול סיטי, נצטרך לשחק אותו עם אינטנסיביות מקסימלית. עם תמיכת האוהדים שלנו, אנחנו מצפים להעפיל לגמר האלופות".

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל חוגג עם הספסל. AP
מצפה להעפיל גם לגמר האלופות. בייל/AP

למשך מרבית המחצית הראשונה ברצלונה נראתה עצבנית ולחוצה מול ריאל בטיס, אך במחצית השנייה האלופה השתחררה, מסי החל לנהל את המשחק ולחלק כדורים נהדרים לחבריו, ואיבן ראקיטיץ' (50) ולואיס סוארס (81) ניצלו אותם כדי לקבוע 0:2. החדשות הרעות מבחינת הקטלאנים מגיעות מכיוונו של קלאודיו בראבו, שנפצע והוחלף על ידי מארק אנדרה טר סטגן בדקה ה-88. במועדון הודיעו שהצ'יליאני סובל ממתיחה בשוק וייבדק היום.

"אני לא רוצה לדבר על כך ששוב שיחקנו אחרונים מבין כל הקבוצות", אמר לואיס אנריקה. "צריך להתמקד בלעשות את העבודה, אי אפשר לצפות ששאר הקבוצות יאבדו נקודות. לא היינו בצרות, שלטנו בכדור לגמרי ותמיד קשה לשחק מול בטיס. זו ליגה מאוד תחרותית וכל שלוש הראשונות חזקות. אף קבוצה לא תמעד, אנחנו סומכים על עצמנו. אני משוכנע שנגד אספניול, בקאמפ נואו, האצטדיון יהיה מפוצץ".

כובש השער הראשון איבן ראקיטיץ' הוסיף: "זה לא היה קל, זה מגרש קשה ותמיד קשה לשחק בו. לבסוף השגנו שלוש נקודות, וזה מושלם. הניצחון הזה הגיע לנו ועכשיו אפשר לשמוח".

בברצלונה הקדישו בסיום את הניצחון לכרוז המיתולוגי מאנל ויש, שמת במהלך השבוע, אך נראה כי בסתר ליבם בעיקר שמחו על האפשרות לנקום בשוער בטיס, אדאן, שהצהיר כי ברצונו "לדפוק" את ברצלונה על רקע עברו כשחקן ריאל מדריד. השוער ביצע כמה שגיאות חמורות במהלך המשחק, שחלקן אפשרו לקטלונים לכבוש שערים חשובים.

אגב, גם במשחק מול אתלטיקו ביצע אדאן שגיאה חמורה שהובילה לשער של הקולצ'ונרוס, מה שגרם לרבים בספרד ללגלג על הנאמנות המפוקפקת שלו לקבוצתו לשעבר. אקס ברצלונה חריסטו סטויצ'קוב העלה לאיסטנגרם קטע וידאו בסיום המשחק, בו הוא מתבדח על חשבונו של אדאן. "הוא בא לכדור כאילו שהוא מחפש פטריות, המדרידיסטה הזה", צייץ. ב'אס' גם כן הוסיפו כמה ירידות על השוער, וכתבו כי "הוא הוכיח פעם נוספת שמוריניו צדק...הוא אכן איקר קסיאס הבא".

"אמרתי שאני רוצה לדפוק אותם ולעזור לריאל לזכות באליפות? לא רציתי לעצבן אף אחד, פשוט זה היה הרצון שלי", אמר אדאן בסיום. "בשער שספגתי הייתה אי הבנה ביני לשחקני ההגנה. לא צריך להאשים אף אחד, טעויות הן חלק מהכדורגל. הכרטיס האדום שספגנו שינה את המשחק".

אגב, אדאן סירב לחזור בו מהאמירה על ברצלונה. "המטרה הראשונית שלי היא להצליח עם בטיס, אבל עם על הדרך אני יכול לעזור לריאל, מה טוב. ידעתי מה יגידו במקרה שנפסיד את המשחק, אבל אני לא רוצה להעליב אף אחד", אמר.

עוד באותו נושא

ברצלונה ניצחה את בטיס 0:2 וחזרה למקום הראשון. צפו בתקציר

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה איבן ראקיטיץ', ג'ורדי אלבה. רויטרס
הלך קשה. ראקיטיץ' עם אלבה/רויטרס

גם אתלטיקו מדריד עשתה את המוטל עליה עם 0:1 על ראיו וייקאנו משער של אנטואן גריזמן, שנכנס כמחליף וכבש כבר בנגיעה הראשונה שלו (50). "לחבר'ה שפתחו היה חסר קצת קצב וזה נורמלי, כי הם לא שיחקו ביחד הרבה", אמר החלוץ הצרפתי, "אבל הם נתנו הכל כדי לנצח, כמו גם המחליפים. מבחינה אישית, אני שמח שחזרתי להבקיע, אבל מה שחשוב היה הניצחון".

מי שצפה במשחק מהיציע היה דייגו סימאונה שריצה עונש הרחקה. "הוא לא היה איתנו בחדר ההלבשה אבל השיחה שלו מאוד הצליחה, כי הגבנו היטב והשגנו את הניצחון", אמר גריזמן על מאמנו.

על גומלין חצי גמר ליגת האלופות עם באיירן מינכן אמר הצרפתי: "העייפות לא משנה, אנחנו נרגשים. כל שחקן חולם לשחק בחצי גמר האלופות".

דייגו סימאונה הוסיף: "ניצחנו במשחק גורלי. בשלב הזה של העונה, הנקודות שוות יותר. במחצית הראשונה היה חסר לנו אינטנסיביות והחלוצים שלנו לא הצליחו לחדור קדימה אבל ניצחנו וזה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully