וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי ארבייטמן: "יש לנו שני משחקים על כל העתיד של המועדון"

חלוץ הפועל חיפה נשמע מעודד אחרי ה-3:3 מול הפועל תל אביב: "מאמין שנישאר, בעזרת השם". אלי כהן: "גאה בשחקנים". גוטמן: "מגיע למועדון להיות במקומות אחרים מאשר מאבקי הישרדות"

one

הפועל תל אביב הבטיחה היום (שבת) את ההישארות שלה בליגת העל. האדומים סיימו ב-3:3 ביתי מול הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-31. האורחת רחוקה נקודה אחת מעל הקו האדום ובשבוע הבא תצא למשחק קריטי מול עירוני קרית שמונה בחוץ, כשהיא מגיעה עם נקודה אחת יותר ממנה.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן אמר לאחר המשחק: "כן, היום נשארנו, עמדנו במטרה הזו של להישאר. הפועל תל אביב עברה עונה לא פשוטה וזה עוד בעדינות. אנשים טובים הגיעו למועדון הזה, אנשים אופטימיים שהשקיעו ממיטב כספם. נעשו שגיאות כאן ובכדי שהפועל תל אביב לא תחזור על השגיאות האלה, צריך לתקן אותן. זה לא הזמן לעסוק בשגיאות האלה. אם הפועל תל אביב מוצאת את עצמה במצב שהיא נלחמת נגד הירידה, זה אומר שדברים צריכים להיעשות טוב יותר כי למועדון הזה מגיעים דברים משמעותיים יותר מאשר להתמודד נגד הירידה. זאת למרות שאני מעריך מאוד את הרצון של השחקנים.

"כשהגעתי ידענו שהמטרה שלנו היא להישאר בליגה. עשינו 11 נקודות בפלייאוף התחתון ומגיעות לשחקנים מילים טובות. אם לא היינו עושים את זה, היינו מושכים את המאבק עד המחזור האחרון, אבל בראייה לעתיד צריך לעשות תכנית כלכלית, מקצועית נכונה על מנת שהמועדון הזה יחזור לימים טובים. אנחנו עדיין לא חושבים על העונה הבאה. אמיר כבירי וניר ענבר ואני קבענו שאנחנו לא עושים כלום עד שאנחנו לא מבטיחים הישארות. רק היום אנחנו יכולים להגיד שנשארנו בליגה. אני מאמין שכבר השבוע ניפגש ונחשוב על העונה הבאה".

על המשכורות שלא שולמו לשחקני הקבוצה אמר גוטמן: "אין לי ספק שבעלי הקבוצה חש לא נוח בגלל זה, יש מצב מסוים ובתוך המערכת השחקנים משוכנעים שהם יקבלו את הכסף שלהם, אנשי הצוות המקצועי, אנשי המנהלה, אנחנו סומכים על המועדון. אנחנו צריכים לעמוד בתקציב. יש קצת עיכוב, אבל אני מאמין שזה ייפתר בתקופה הקרובה. אנחנו צריכים לשמור על הדבר הזה כדי שזה לא יקרה שוב בעונה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
נשארו סופית בליגה. גוטמן/קובי אליהו

מאמן הפועל חיפה אלי כהן אמר בסיום: "זו נקודה חשובה מאוד, באנו לכאן כדי לקחת שלוש נקודות, אבל קרדיט לשחקנים שידעו לחזור שלוש פעמנים מפיגור. הפועל תל אביב קבוצה קשה, ידענו שיהיה קשה מאוד. הרבה כבוד והערכה לשחקנים שהצליחו לחזור למרות הלחץ הגדול. הם הצליחו לחזור מפיגור שלוש פעמים, כל הכבוד. זו נקודה חשובה, אבל אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו, בארבעת המשחקים האחרונים צברנו שמונה נקודות שזה יפה מאוד. בשבוע הבא אנחנו מגיעים לקרית שמונה, שזה משחק חשוב מאוד. השחקנים הגיבו לסיטואציות יפה מאוד במשחקים האחרונים. משהו קורה בחודש האחרון. מקסים שחקן צעיר, אני מרוצה ממנו. הוא כבש שלושה שערים ושני בישולים בשלושה משחקים, אבל אני לא מסתכל רק עליו, כל הקבוצה עבדה קשה והקרדיט מגיע לכולם.

"ברור שאני מרגיש שנישאר. לפני חודש היינו מינוס ארבע נקודות מהקו האדום, אבל אין לנו זמן להתרווח ולהגיד שעשינו את שלנו. אנחנו צריכים להתמקד ולהישאר עם הרגליים על הקרקע. כל משחק הוא על החיים עכשיו והקרדיט כולו על השחקנים. אנחנו עובדים קשה מאוד, אבל בשבוע הבא זה משחק קשה וחשוב מאוד. נהיה חייבים לחזור משם עם נקודות".

שלומי ארבייטמן, שכבש צמד, אמר: "אני שמח מאוד, היה משחק יוצא מן הכלל של כולם. עבדנו קשה וכולם עשו עבודה טובה. אנחנו מסתכלים אך ורק על עצמנו, היום הצלחנו לחזור מפיגור, אני שמח שהצלחנו לעשות את זה. הקהל נתן לנו דחיפה מהרגע הראשון. נקודה זה גם טוב לנו, אנחנו עם הפנים קדימה. ברוך השם אנחנו בתקופה טובה ועכשיו יש שני משחקים על כל המועדון של הפועל חיפה. אני מרגיש שכיף לי פה, אבל הכי חשוב שהוצאנו מפה נקודה ואני מקווה שבסוף העונה נשמח. מקסים שחקן יוצא מן הכלל, כיף לראות אותו, היום כולם ראו את החוכמה בשער שלו. בעזרת השם נישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully