וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל היכולת: שלומי דורה לא ימשיך בעירוני קרית שמונה בעונה הבאה

30.4.2016 / 22:15

המאמן, שרשם ניצחון אחד בלבד בעשרה משחקים, לא ימשיך גם אם יצליח להשאיר את הקבוצה בליגה. דורה: "כל עוד לא ננצח, אין לנו מה להסתכל על הקבוצות האחרות". מימר: "הספידו אותנו לפני שני משחקים ואמרו שנרד בוודאות"

one

הפועל כפר סבא הצליחה לרשום הערב (שבת) ניצחון שני ברציפות, ובדיוק בזמן. כשנותרו שני מחזורים עד לסיום העונה, פתחו הירוקים פער של ארבע נקודות בתחתית על פני עירוני קרית שמונה והפועל עכו שלהן ארבע נקודות, זאת לאחר ניצחון 1:2 על קרית שמונה בלויטה.

לאחר המשחק התקבלה החלטה אצל הקבוצה הצפונית, לפיה המאמן שלומי דורה לא ימשיך בעונה הבאה גם אם יצליח להישאר בליגה, זאת בשל היכולת החלשה מאז שמונה לתפקיד.

שלומי דורה על סף התהום/ברני ארדוב

"דווקא הגענו למצבים במחצית השנייה", אמר בסיום שלומי דורה. "הקבוצות האחרות לא מעניינות אותנו. אנחנו מסתכלים על עצמנו ותו לא. כל עוד לא ננצח, אין לנו מה להסתכל על הקבוצות האחרות. ניסיון במעמדים האלה? אני לא חושב שזה ישחק תפקיד במשחקים. אם לא נוציא תוצאה טובה, כנראה שלא מגיע".

"ייקח לדופק כמה שעות לרדת", אמר שרון מימר. "מי שלא היה במצבים האלו לא מבין מה אנחנו עוברים. הספידו אותנו לפני שני משחקים ואמרו שנרד בוודאות, אבל הנה, השחקנים הוכיחו שהם גברים במאני טיים. אנחנו נישאר בליגת העל. אני סומך מאוד על בן רהב".

"השער? הכי חשוב שניצחנו", ציין יאניס פפאדופולוס. "הכי חשוב שאספנו שלוש נקודות, הן קריטיות עבורנו. אני חושב שהנקודות האלו משאירות אותנו בליגה". עמיר נוסבאום הוסיף: "יש לי קצת ניסיון בשער משנים קודמות, ואני אוהב לקחת אחריות, לכן נכנסתי לשער. למה השער נכנס? הימרתי".

מה נותר לקבוצות הנאבקות נגד הירידה?

הפועל חיפה: עירוני קרית שמונה (ח), בני יהודה (ב)
עירוני קרית שמונה: הפועל חיפה (ב), הפועל עכו (ח)
הפועל עכו: הפועל כפר סבא (ח), עירוני קרית שמונה (ב)

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל כפר סבא ניצחה את עירוני קרית שמונה 1:2

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully