וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש המשכיות: אובידיו הובאן חתם באופן רשמי בהפועל באר שבע

30.4.2016 / 20:54

סופית: הקשר הרומני סגור לעונה הבאה וישתכר כ-280 אלף יורו: "הוא אחד השחקנים החשובים בקבוצה". במועדון ינסו להשאיר גם את אוגו, מסתמן: ראדי יפתח גם במשחק העונה, בוזגלו על הספסל

one

אובידיו הובאן נפגש הערב (שבת) עם ראשי הפועל באר שבע וחתם על חוזה באופן רשמי לעונה הבאה. קשר נבחרת רומניה שישתכר כ-280 אלף יורו היה אמור לחתום על החוזה בשבוע הבא, אך הערב נסגרו כל הפרטים בדרך לחתימה. "חשוב מאוד שהובאן נשאר איתנו, הוא אחד השחקנים החשובים בקבוצה", אמרו במועדון. עד המחזור האחרון הובאן לא רשם בישול אחד העונה. אחרי הצמד שבישל נראה הקשר מעודד מאוד וכבר למחרת נפגש עם ראשי המועדון במטרה לסכם על השדרוג לעונה הבאה. כעת נותר לבחון האם ג'ון אוגו יצטרף אליו ויישאר בקבוצה.

על פי שני האימונים האחרונים, וכפי שדיווחנו מוקדם יותר השבוע, נראה כי מאור בוזגלו ואליניב ברדה שוב יתחילו על הספסל. מהראן ראדי ימשיך ב-11 ונראה כי בכר ידבוק באותו הרכב שהביס את הפועל רעננה. יחד עם זאת, שחקנים העריכו כי ייתכן שינוי של הרגע האחרון. בכר מתלבט בעיקר לגבי אליניב ברדה, שכבר הוכיח עליונות במשחקי העונה מול הצהובים. ג'ון אוגו לא התאמן היום בשל עומס, אך נראה שיפתח בהרכב.

"עד מחר נעשה את כל ההכנות הדרושות למשחק העונה. לכולם ברור שהמנצחת במשחק הזה עושה צעד גדול לאליפות. אם תיקו ישרת אותנו? אנחנו לא באים לשחק על תיקו", אמר השבוע אחד השחקנים.

אובידיו הובאן שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
לא הולך לשום מקום. הובאן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully