וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צעד בדרך למשרה? "פיל ג'קסון משבח את דיוויד בלאט בפני כולם"

בניו יורק טוענים שחתימת וולטון בלייקרס סוללת את דרכו של הישראלי לניקס, בפרט לאחר שהרשים מאוד את הבוס: "פיל התמוגג מהאינטלנגציה של בלאט". דיווח: סטיב קר עשוי לשקול לצרפו

צילום מסך

בווידאו: משחק מקדים עוסקת בפלייאוף ה-NBA, ובבלאט

לוק וולטון מונה אמש (שישי) למאמן לוס אנג'לס לייקרס, ובכך נמחקה קבוצה נוספת מרשימת הקבוצות שהוזכרו כמועמדות להעניק לדיוויד בלאט את המשרה הבאה שלו. הישראלי עדיין מועמד לניו יורק, ובתפוח הגדול יש מי שמאמינים כי הליכתו של עוזר מאמן גולדן סטייט ל-LA עשויה לסלול את דרכו של בלאט לניקס.

טומי די, מ-TheKnicksBlog, פרסם הערב מאמר שכותרתו "המינוי של וולטון מקרב את בלאט צעד נוסף לניקס". די טוען כי הישראלי הרשים מאוד את פיל ג'קסון וסטיב מילס: "נראה שבלאט נכנס למעגל האנשים עליהם ג'קסון סומך לאחר הפגישה, שזה סימן גדול שפיל באמת שוקל לקחת אותו. על פי מה שאני שומע, הוא הותיר רושם מצוין על ג'קסון. להביא אותו יהיה מעבר חלק בהתבסס על היחסים שלו עם הג'נרל מנג'ר סטיב מילס".

עד כמה ג'קסון התרשם מבלאט? די ציטט מקורב לפגישה ההיא שטען: "פיל פשוט התמוגג מהאינטלגנציה של בלאט, הוא לא הפסיק לדבר עליה. הוא משבח את בלאט בפני כולם, וקשה מאוד להרשים אותו".

בלאט, תכיר: כך עובדת התקפת המשולש של פיל ג'קסון

נשיא הניקס לענייני כדורסל, פיל ג'קסון. AP
לא פשוט להרשים אותו, אבל נדמה שבלאט עשה זאת. פיל ג'קסון/AP

בזמן האחרון הועלו גם האפשרויות שבלאט ישמש כעוזר מאמן - אולי בגולדן סטייט, תחת סטיב קר, לאחר שוולטון יעזוב ללייקרס.מי שמשוכנע שמדובר באפשרות טובה הוא ברנדון הייווד, ששיחק תחת בלאט בקליבלנד. "הוא עשה דברים טובים, אבח הייתי רוצה לראות אותו הופך לעוזר מאמן לשנתיים וללמוד לעומק את ה-NBA, ליצור קשרים, לפתח קשרים עם מאמנים אחרים", אמר הייווד, שביקר באופן די חריף את בלאט כשזה פוטר מקליבלנד, לתחנת רדיו בארצות הברית.

"אחד הדברים הגדולים שראיתי אצל בלאט זה שלא היה לו את צוות מקצועי משלו בעונה שעברה", הוסיף סנטר העבר. "יד ימינו היה טיירון לו, שלקח לו את העבודה, וחבר'ה כמו לארי דרו, ג'יימס פוזי, שהגיעו עם טיירון לו. בלאט צריך ליצור קשרים כדי שבעוד 3-4-5 שנים, כשיקבל את ההזדמנות הבאה שלו, הוא יוכל להביא חבורה משלו, 4-5 אנשים, וזה מאוד חשוב למאמן. לדעתי, כרגע הוא יותר מדי "טרי"".

טים קוווקאמי, שמסקר את גולדן סטייט עבור "מרקורי ניוז", צייץ הערב: "אני עדיין לא יודע איפה קר יחפש כדי להחליף את וולטון, אבל אני מבטיח לכם שהוא מוצף בפניות. האם אני מסוגל לראות את בלאט מצטרף לצוות? כן. אבל קר שינה דברים מאז שניסה לצרף אותו ב-2014".

בינתיים, דייויד גריפין, שפיטר את דיוויד בלאט, החמיא לטיירון לו: "שמנו אותו בעמדה קשה. הרגשתי רע עבורו במובן מסוים כי הוא נאלץ לחבר את הקבוצה בלי זמן להתאמן. שיחקנו 27 משחקים ב-41 יום, זה היה מגוחך, ובנוסף לזה שלא היה זמן להתאמן, שיחקנו משחקים בקצב די רצחני. אדם נורמלי היה מתעייף מזה, וכל מה שטיי עשה זה להשתפר בכל צעד בדרך. יש לנו צוות מקצועי מאוחד כרגע, שעובד קשה מאוד ביחד, וזה בזכות טיי, שמוציא מכולם הרבה. גם השחקנים עושים כל מה שהוא אומר, וצריך להחמיא לו מאוד על כך".

עוד באותו נושא

משולש ברמודה: השיטה שבגללה צריך דיוויד בלאט להיזהר מהניקס

לכתבה המלאה
מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. Tony Dejak, AP
מוטב שיגיע עם צוות משלו בפעם הבאה. בלאט/AP, Tony Dejak

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully