וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "יצרנו איזשהו רצף. חשוב להגיע בכושר לגמר הגביע"

30.4.2016 / 19:37

מאמן מכבי חיפה היה שבע רצון לאחר הניצחון על רעננה והחמיא לחן עזרא ושובל גוזלן: "שניהם שחקנים נהדרים, הוכיחו שמגיע להם לשחק. חיים סילבס: "העומס מקשה עלינו. זה מה שהיינו שווים"

one

מכבי חיפה עשתה הערב (שבת) עוד צעד להשגת המקום הרביעי, כשניצחה 0:2 בבית את הפועל רעננה. גיבור המשחק היה חן עזרא, שחזר להרכב אחרי כשלושה חודשים ושבר בצורת ארוכה עם צמד, מול הקבוצה לרשתה כבש את שערו הקודם, אי שם במחזור השישי. בתווך, עזרא גם הספיק להחמיץ פנדל.

חן עזרא נושא תפילה/יוסי ציפקיס

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה: "יש איזשהו רצף. גם כשהרבה שחקנים חסרים, אלה שנכנסים במקומם עושים את מה שצריך. היו שישה או שבעה חיסורים היום, אבל מי ששיחק הראה רצינות והוכיח שמגיע לו. את מה שיש לי להגיד על מכבי חיפה אגיד בסוף השנה, אבל יש שיפור והדרך טובה יותר. עדיין צריך להשתפר. הוצאנו את אחת המתמודדות על המקום הרביעי וחשוב לנו להגיע בכושר טוב וקצב טוב לגמר הגביע. עזרא וגוזלן שחקנים נהדרים. כיף לשלב שחקנים צעירים וכאלה שמקבלים פחות דקות משחק - זה טוב לנו ומצוין להם".

חיים סילבס, מאמן הפועל רעננה: "העומס מקשה עלינו, זה מה שהיינו שווים. מכבי חיפה שיחקה כדורגל קצת יותר איכותי, ואילו אנו היינו מעט מפוזרים. הגענו למצבים כדי לאזן את המשחק, אך לא עשינו את זה ובסופו של דבר ספגנו. אין לי טענות לשחקנים שלי, מלבד פה ושם דברים קטנים. מה שקורה במשחקים האחרונים הוא בית ספר טוב לקראת העונה הבאה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הפועל רעננה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully