וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ומונאקו ניצחו שבוע לפני הקרב הגדול ביניהן

הקבוצה מהנסיכות ניצחה 2:3 את גנגאן והתקרבה להשגת הכרטיס לליגת האלופות, ליון שבה על חשבונה למקום השני עם 1:2 על אז'קסיו. מהתחתית. נאנט הפתיעה עם 0:1 ביתי על ניס

שחקני ליון חוגגים. רויטרס
סגרו עניין מוקדם. שחקני ליון חוגגים/רויטרס

הקרבות על שני הכרטיסים לליגת האלופות עומדים במוקד בליגה הצרפתית, והיום (שבת) במסגרת המחזור ה-36, פספסה ניס הזדמנות להתקדם זמנית למקום השני, כשהפסידה 1:0 במגרשה של נאנט, שלמעשה כבר סיימה מזמן את העונה. מונאקו דילגה לשם עם 2:3 על גנגאן, אבל ליון שבה להיות סגנית המוליכה אחרי 1:2 על גאזלק אז'קסיו.

מונאקו - גנגאן 2:3

הקבוצה מהנסיכות התקרבה להשגת הכרטיס לליגת האלופות וגם עלתה, רק זמנית, למקום השני. לאסינה טראורה קיבל צ'אנס בהרכב וכבש בדקה ה-17, כשנביל דיראר (40) וברנרדו סילבה (76) הצטרפו אליו. מבלוט ארדינג (75) וברו אנגואה (81) רק צימקו עבור גנגאן.

ליון - גאזלק אז'קסיו 1:2

משחק תשיעי ברציפות ללא הפסד למארחת, ששבה למקום השני שבוע לפני הקרב הענק עם מונאקו שמצפה לה ביום שבת הבא. אז'קסיו, לעומת זאת, ממשיכה להיות מסובכת מאוד בתחתית, והיא עדיין רחוקה נקודה אחת בלבד מהקו האדום. ראשיד גזל כבש ראשון בדקה העשירית הישר מנקודת הקרן, מקסוול קורנה בן ה-19 הכפיל (40), גרגורי פוז'ול רק צימק (49).

נאנט - ניס 0:1

חאתם בן ארפה וחבריו נעצרו על ידי נאנט, שחזרה למסלול הניצחונות אחרי ארבעה הפסדים רצופים ותיקו במארסיי. המארחת משחקת בעיקר בשביל הכבוד כרגע, ובעיטה חזקה בסיבוב של אדריאן תומאסון בדקה ה-68, אחרי טעות קשה בהגנת ניס, העניקה לה את שלוש הנקודות. ניס, שרוצה לחתום עונה מצוינת עם כרטיס לליגת האלופות, איבדה גם את המקום הרביעי בעקבות התיקו של סנט אטיין.

חאתם בן ארפה שחקן ניס מול נאנט. רויטרס
נאנט עצרה אותו. חאתם בן ארפה/רויטרס

משחקים נוספים

טרואה - בורדו 4:2
לטרואה: בנג'מין ניבה (56 בפנדל), קורנטן ז'אן (69). לבורדו: דייגו רולאן (14 ו-72), כריס מאבינגה (41, עצמי), שייק דיאבטה (60)

ריימס - מונפלייה 3:2
לריימס: פרינס אוניאנגה (83), תייבי ביפומה (90). למונפלייה: סולימאן קמארה (38), דניאל קונגרה (84), מורגן סנסון (86)

לוריין - ליל 1:0
לליל: רוני לופס (56)

קון - באסטיה 0:0

סנט אטיין - טולוז 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully