וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדגר סוסה בסגל ירושלים במקום דונטה סמית' לקראת הפועל תל אביב החסרה

30.4.2016 / 16:25

הגארד הדומיניקני יערוך את הופעת הבכורה שלו במדי האלופה, שכבר הבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה, במשחק חוץ קשה בדרייב אין (21:05). רובינסון המורחק ייעדר אצל אברהמי, ג'ף אלן בספק

אדגר סוסה שחקן הפועל ירושלים (שמאל). מגד גוזני
הפעם יגיע במדי הקבוצה. סוסה/מגד גוזני

המחזור ה-31 בליגת העל ייצא מחר (ראשון) לדרך עם המשחק בו תארח הפועל תל אביב את הפועל ירושלים (21:05, שידור ישיר בערוץ 1, שופטים: כפיר מועלם, אייל פוהרילס ודוד קולנגי). שתי הקבוצות נפגשו העונה שלוש פעמים - במפגש הראשון בגביע ווינר ניצחה הקבוצה מתל אביב 66:72, אך בליגה גברה עליה ירושלים פעמיים - בדרייב אין בסיבוב הראשון 79:81, ובירושלים בסיבוב השני 67:72. לירושלים רצף של שישה ניצחונות על הפועל תל אביב בליגה מאז העונה שעברה, אך דווקא האדומים מהמרכז מובילים במאזן המצטבר של המשחקים ביניהם 31:56 ו-13:33 בתל אביב.

הפועל תל אביב מגיעה למשחק אחרי שרשמה בשבוע שעבר ניצחון שלישי ברציפות, 86:87 על עירוני נס ציונה, וביססה את מעמדה במקום השמיני שמוביל לרבע גמר הפלייאוף. הקבוצה של שרון אברהמי יודעת שהיא במרחק ניצחון אחד שלה, או לחילופין הפסד אחד של מכבי אשדוד/באר טוביה, מהבטחת המקום בפלייאוף באופן סופי, אך ברצונם לסיים את העונה עם מומנטום ואולי גם להמנע ממפגש די ידוע מראש נגד ירושלים ברבע גמר הפלייאוף. קבוצת האוהדים, שאמורה למלא את הדרייב אין מחר, מגיעה בסגל חסר למשחק לאחר שבית הדין של איגוד הכדורסל גזר הרחקה ממשחק אחד לנייט רובינסון, לאחר שהורחק בהפסד לעירוני נס ציונה. מי שעוד נמצא בספק הוא ג'ף אלן, שנפצע במשחק האחרון במפשעה, טס לארצות הברית מסיבות אישיות וחזר בסוף השבוע אך לא הצליח להשלים עדיין אימון מלא.

הפועל ירושלים מגיעה למשחק לאחר שהבטיחה ביום רביעי את המקום הראשון בתום העונה הסדירה עם ניצחון תשיעי ברציפות, ועד לסיום העונה הסדירה היא תנסה להמנע מפציעות, להכניס לעניינים את הגארד האמריקאי אדגר סוסה, ואולי לחדד דבר או שניים כדי להגיע בכושר שיא לרגעי ההכרעה של העונה. סוסה, שהגיע לקבוצה לפני כשבועיים, יירשם לראשונה העונה נגד הפועל תל אביב, על חשבונו של דונטה סמית' שיקבל מנוחה לאחר זמן רב. מי שנמצא בספק הוא ליאור אליהו, שספג מכה חזקה באף בניצחון על הפועל אילת לפני שבוע, ובמשחק ההשלמה נגד עירוני נהריה התלבש אך לא שיחק. רפי מנקו ניצל את ההזדמנות הזאת כשרשם שיאי עונה בנקודות (17) וריבאונדים (8), וינסה להמשיך בכושרו הטוב גם בדרייב אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully