וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: מכבי חיפה זכתה באליפות ה-13 בתולדותיה. שחר: "גאה בהם"

הירוקים הצעירים הביסו 1:4 את מ.ס. אשדוד בחוץ והבטיחו את האליפות כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה. עמית זנטי כבש שלושער ובישל, מוחמד עוואד הורחק. היעד הבא: גביע המדינה

שחקני קבוצת הנוער של מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
שחקני מכבי חיפה חוגגים/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

בניגוד לקבוצת הבוגרים, קבוצת הנוער של מכבי חיפה ממשיכה לקטוף תארים והיום (שבת) השלימה זכייה באליפות בפעם ה-13 בתולדות המועדון, אחרי ניצחון חוץ 1:4 על מ.ס. אשדוד במחזור ה-27. הירוקים הגדילו את יתרונם בפסגה על פני האלופה היוצאת מכבי תל אביב (משחק חסר) ל-14 נקודות, כשלסיום העונה נותרו שלושה מחזורים בלבד.

המאמן איתי מרדכי ראה את עמית זנטי מבשל את הראשון לוואליד דרוויש ואז כובש שלושער נהדר בעצמו. מלך השערים מוחמד עוואד אמנם הורחק בעקבות צהוב שני שנשלף לעברו על התחזות ברחבה בדקה ה-64, אבל היה שותף מלא לחגיגות הירוקות בסיום. דין דוד צימק למארחת.

כעת מכבי חיפה תכוון לעבר הדאבל, כשביום שלישי הקרוב תפגוש את הפועל פתח תקוה מליגת המשנה למשחק בחצי גמר גביע המדינה. בחצי הגמר הראשון תשחק הפועל חיפה מול הפועל תל אביב.

נשיא המועדון יעקב שחר אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני מאוד גאה בהם ולא רק על המשחק היום אלא על כל העונה המצוינת שלהם. אני מקווה שימשיכו את העבודה גם במשחק הגביע".

המנכ"ל איתמר צ'יז'יק הוסיף: "אחת הסוכריות המתוקות ביותר שאפשר לקבל ואני מקווה שיהיו עוד כאלה העונה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully