וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי יהיה בסגל בית"ר ירושלים למשחק מול בני סכנין

30.4.2016 / 11:49

על אף שהגיש תביעת בוררות נגד הקבוצה, הקשר צפוי לקבל דקות משחק במפגש הטעון מחר (ראשון, 20:30, ספורט 1) מול הקבוצה של יוסי אבוקסיס. אלעד גבאי יחזור להרכב, קפילוטו וכחילה יפתחו כבלמים

one

בווידאו: בית"ר ירושלים מנצחת את מכבי חיפה

על אף שהגיש השבוע תביעת בוררות בה דרש את שיחרורו מהמועדון, עומר אצילי יכלל בסגל בית"ר ירושלים למשחק הטעון מחר (ראשון, 20:30, ספורט 1) מול בני סכנין. במועדון חוזרים ואומרים כי הם משוכנעים כי בסוף הליך הבוררות אצילי ישוב להיות שחקן המועדון ולכן הם ממשיכים להתנהל כרגיל בעניינו. בנוסף, הכללתו בסגל במשחקים הקרובים עשויה להוסיף למועדון נקודות זכות לקראת ההליך.

מי שייעדר מהמשחק הוא חסוס רואדה שהורחק במשחק מול מכבי חיפה. ניסו קפילוטו וטל כחילה צפויים לפתוח כבלמים כאשר אלעד גבאי יהיה המגן הימני. בחלק הקדמי לא צפויים יותר מדי שינויים ונראה כי דובב גבאי ימשיך לקבל קרדיט.

סלובודאן דראפיץ' ערך אסיפה קצרה לשחקנים ואמר להם: "אני יודע שהבטחנו את המקום השלישי, אך ביום ראשון זה משחק של הרבה מעבר, משחק ששווה הרבה למועדון ולאוהדים. אני לא צריך להגיד לכם מה החשיבות של המשחק, כולנו מקבלים הודעות וסרטונים מאוהדים ואני רואה גם שכולכם דרוכים. הכי חשוב שמעבר לחשיבות גם תיהנו מהמשחק וגם שנחזור לנצח, ראיתם נגד רעננה איזה שמחה הייתה אחרי הניצחון, תמשיכו ליהנות מזה עד סוף העונה".

סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"תמשיכו להינות". דראפיץ'/אדריאן הרבשטיין

בצוות המקצועי חוששים מהכושר הטוב בו נמצאת סכנין ואף ערכו שיחות אישיות עם שחקנים: "הם בכושר כל כך טוב שגם שהם לא משחקים טוב, הם זורקים כדורים למעלה ומייצרים מצבים. אנחנו נצטרך להביא את הטירוף שלנו כדי לבטל אותם, בעיקר את ההתקפה המסוכנת שלהם. החיסרון של רואדה משמעותי ונצטרך להתעלות".

דראפיץ' הזהיר את השחקנים מהתקפות המעבר של סכנין ושם דגש על ז'אורז'יניו, קאצ'ובה ומוגרבי (שנמצא בספק) שמרבית הכדורים עוברים דרכם. בבית"ר מקווים כי הקהל לא יעשה טעויות מחר ויגרום לקבוצה להגיע לבית הדין, מה גם שבבית"ר הבינו כי במידה ויהיה קריאות גזעניות מחר, לא מן הנמנע כי סכנין תרצה לרדת מן המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully