וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפט ה-NFL: דריק הנרי בטנסי, מיילס ג'ק בג'קסונוויל

30.4.2016 / 8:15

שניים מהדחויים הבולטים של הסיבוב הראשון ירדו מהלוח, כאשר הטייטאנס בחרו בזוכה ההייזמן הטרי במקום ה-45 והג'אגוארס לקחו את הליינבקר מ-UCLA. ניו אינגלנד והג'טס בחרו קוורטרבקים

דירק הנרי שחקן אלבמה. AP
רק במקום ה-45. הנרי/AP

דראפט 2016 ב-NFL נמשך הלילה (בין שישי לשבת) עם סיבובים מספר 2 ו-3. הערב (החל מ-19:00), יינעל הדראפט עם סיבובים 4 עד 7.

השם הראשון לרדת מהלוח הלילה היה עמנואל אוגבה, אנד הגנתי שהלך לקליבלנד עם הבחירה מספר 32. מיד אחריו נלקח עוד אנד הגנתי, קווין דוד שהצטרף לטנסי ועם הבחירה 34 לקחה דאלאס את ג'יילון סמית', ליינבקר מנוטרדאם.

מיילס ג'ק, הליינבקר המוכשר מ-UCLA, אמור היה לפי המוקים להיבחר בתחילת הסיבוב הראשון, אך חשש מפציעה שהוא סוחב דרדר אותו למקום ה-36, שם בחרה בו ג'קסונוויל. עוד אחד שנבחר אחרי התכניות שלו הוא הרץ האחורי דריק הנרי, זוכה ההייזמן האחרון, שהלך בבחירה ה-45 לטנסי.

והיו גם קוורטרבקים שנבחרו הלילה. הג'טס לקחו אחד, שנה רביעית ברציפות, כאשר הפעם הם ינסו את כריסטיאן הקנברג מפן סטייט, שנבחר 51. ניו אינגלנד, שככל הנראה תיאלץ להסתדר ללא טום בריידי בארבעת המשחקים הראשונים של העונה וגם לא בחרה בסיבוב הראשון בגלל העונש שספגה, לקחה במקום ה-91, לקראת סוף הסיבוב השלישי, את הקוורטרבק מנורת' קרוליינה סטייט, ג'קובי בריסט. שני מקומות אחריו, קליבלנד בחרה את קודי קסלר, הקוורטרבק של USC.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully