וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל וחמד בדרך לפרמיירליג? בורו שמטה נקודות, ברייטון תוכל לעקוף אותה

הקבוצה של אייטור קראנקה סיימה בתיקו שלישי ברציפות, 2:2 דרמטי אצל בירמינגהאם. אם השחפים ינצחו בשני, תיקו במחזור הסיום בשבוע הבא, בחוץ מול אותה מידלסברו, יספיק לעלייה

ג'ורדן רודס שחקן מידלסברו. Michael Steele, GettyImages
ג'ורדן רודס כבש, אבל גם זה לא הספיק לבורו המאוכזבת/GettyImages, Michael Steele

הצ'מפיונשיפ, ליגת המשנה באנגליה, מתקרבת לשלבי ההכרעה שלה והערב (שישי) יצא לדרך המחזור ה-45 והלפני אחרון עם דרמה גדולה ותיקו 2:2 בין בירמינגהאם למידלסברו, תיקו שעשוי לשרת מאוד את תומר חמד, בירם כיאל וברייטון.

בעקבות הנקודה, בורו אומנם העפילה זמנית למקום הראשון בטבלה כאשר במאזנה 88 נקודות, אולם זה היה התיקו השלישי ברציפות של הקבוצה של אייטור קראנקה והיא עלולה לראות איך בהמשך המחזור, גם ברנלי וגם ברייטון משאירות אותה מאחור. בסיום העונה, שתי הראשונות עולות אוטומטית לפרמיירליג, בעוד מקומות 3-6 משחקות בפלייאוף.

ברייטון תשחק ביום שני (16:30) בבית מול דרבי קאונטי החזקה ומיד אחריה תארח ברנלי את קווינס פארק ריינג'רס. במחזור סיום העונה הסדירה, שייערך ביום שבת הבא, לברנלי מצפה משחק קל יחסית מול צ'רלטון שכבר ירדה לליג 1, בעוד מידלסברו תארח את ברייטון בקרב על כל הקופה. אם ברייטון תנצח ביום שני הקרוב, הרי שגם תיקו במחזור הסיום יספיק לה לעליית ליגה.

המשחק הערב היה דרמטי במיוחד. סטיבן גליסון כבש שער נהדר לבירמינגהאם המארחת בדקה ה-33, אבל ג'ורדן רודס איזן בדקה ה-40 אחרי שגיאה איומה של שוער בירמינגהאם. גסטון ראמירס השלים מהפך בדקה ה-57 עם נגיחה מקו השער אחרי מהלך קבוצתי נהדר והעלה את בורו ל-1:2, אבל דייויד דייויס קבע 2:2 בדקה ה-68 בבעיטה נפלאה. מיד לאחר מכן, מידלסברו נשדדה משער חוקי לחלוטין שנפסל בגלל נבדל שלא היה ובדקה ה-89, גרנט לידביטר הפציץ את המשקוף מ-25 מטרים, אבל לא יותר מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully