וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום קדנציה מאכזבת: ויקטור ואלדס שוחרר מסטנדרד ליאז'

השוער הספרדי שמיעט לשחק בבלגיה מאז המעבר בינואר, אך הצליח לעזור לקבוצתו לזכות בגביע המקומי, סיים באופן מיידי את עסקת ההשאלה שלו ויחזור למנצ'סטר יונייטד

השוער ויקטור ואלדס. AP
חוזר לאולד טראפורד, עד שימצא קבוצה חדשה. ואלדס/AP

הקדנציה המאכזבת של ויקטור ואלדס בסטנדרד ליאז' הגיעה לסיומה הערב (שישי), כאשר המועדון הבלגי הודיע כי השוער הספרדי מסיים באופן מיידי את עסקת ההשאלה שלו וחוזר לקבוצתו המקורית, מנצ'סטר יונייטד.

ואלדס בן ה-34 הגיע לבלגיה לאחר שנה בה מיעט לשחק במדי יונייטד ואף נקלע לעימות עם המנג'ר לואי ואן חאל, לאחר שסירב להשתתף במשחק של קבוצת המילואים. הוא ישב ביציע במשך תקופה ממושכת, עד שבינואר הושאל לליאז' לחצי שנה, אלא שגם בקבוצתו החדשה לא ממש הבריק ורשם שש הופעות בלבד בליגה.

דווקא בגביע הבלגי זכה ואלדס למעט עדנה ועמד בשערה של ליאז' שעשתה את כל הדרך לזכייה עם 1:2 בגמר על ליאור רפאלוב וקלאב ברוז'. הערב, בהודעה רשמית של המועדון הבלגי, נמסר: "כיוון שבכל מקרה ואלדס וכך גם הקשר היווני יואניס מניאטיס, לא תוכננו להיות בסגל למשחק בשבת מול קורטרייק וכיוון שבשני המשחקים שנותרו העונה, המטרה היא להעניק דקות לצעירים, הוחלט בהסכמה עם השניים כי עסקאות ההשאלה שלהם יסתיימו מיידית. אנו מודים לוויקטור על תרומתו, בעיקר בריצה המוצלחת שלנו בגביע". ליאז' סיימה הסדירה בבלגיה את העונה רק במקום השביעי ומשחקת בפלייאוף האמצעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully